Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Porcja Dobra wchodzi na półki Kauflandu

Stworzona przez producentów z Podlasia linia zdrowych przekąsek Porcja Dobra coraz wyraźniej zaznacza swoją obecność na rynku. W ostatnich tygodniach pojawiła się w sieci sklepów Kaufland.
Reklama

Założeniem producentów marki Pure Life było wprowadzenie na rynek zdrowych, impulsowych słodyczy o bardzo krótkiej etykiecie, stworzonych tylko z naturalnych składników. W ofercie firmy są listki, krążki i kulki, zrobione tylko na bazie owoców i orzechów.

– Nie chcemy pozostać produktem niszowych. Zleży nam na wejściu do dużych sieci – mówi Natalia Stsepantsova, Prezes Pure Life. – Opracowywaliśmy nasze przekąski głownie z myślą o dzieciach, a naszym długofalowym celem jest stworzenie autentycznej alternatywy dla wysoko przetworzonych słodyczy, które zalewają sklepowe półki. Wydaje się, że jesteśmy na dobrej drodze.

Sztandarowym produktem z linii Porcja Dobra jest „Kostka z niespodzianką” adresowana do najmłodszych konsumentów. To słodka przekąska tyko z suszonych owoców i orzechów bądź z samych owoców (bez dodatku cukru), opakowana w poręczne, małe pudełko, w którym poza wartościowymi słodyczami, dzieci znajdą też kreatywną zabawkę i Dobrokartę.

Porcja Dobra od pierwszego tygodnia maja dostępna jest na segmencie ze zdrowymi przekąskami w sieci Kaufland, posiadającej blisko 220 sklepów w Polsce.
Pure Life ma jednak apetyt na większy kawałek rynkowego tortu. Wkrótce więc produkowane przez markę słodycze będą dostępne także w innych dużych sklepach.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.