Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Portal dlahandlu.pl w akcji #JedzJabłka

Internetowe protesty przeciwko wprowadzeniu od 1 sierpnia przez Rosję embargo na większość polskich owoców i warzyw zostały zauważone w największych światowych mediach. Zapoczątkowana przez "Puls Biznesu" akcja #JedzJabłka zatacza coraz szersze kręgi w serwisach społecznościowych. Swoimi zdjęciami z polskimi jabłkami i cydrami na Twitterze i Facebooku dzielą się celebryci, dziennikarze, politycy, sportowcy, ale też tysiące zwykłych użytkowników sieci.
Reklama
Polskie jabłka w tym roku nie podbiją Rosji. Od środy podbijają jednak internet. Na Facebooku fanpage o nazwie "Jedz jabłka na złość Putinowi" ma już ponad 15 tys. fanów, a strona "JedzJabłka" - ponad 6 tys. fanów. Internauci prześcigają się w wymyślaniu nowych haseł. Jedno z najpopularniejszych? "An apple a day keeps Putin away!", a więc w wolnym tłumaczeniu "Jedno jabłko dziennie trzyma Putina z dala!". Powstają setki memów i przerobionych, humorystycznych zdjęć na temat embargo, które następnie rozchodza się viralowo po całej sieci.
W spontaniczną akcję włączyły się również redakcje serwisów wydawnictwa PTWP, m.in. PortalSpożywczy.pl, DlaHandlu.pl i Farmer.pl. Nasze zdjęcia opublikowaliśmy na facebookowym fanpage'u.
Akcja rozwinęła się na taką skalę, że napisały o niej duże światowe media i agencje prasowe. Materiały na temat polskiej odpowiedzi na rosyjskie embargo wyemitowane lub opublikowane zostały m.in. w serwisach The Guardian, BBC, Yahoo, Deutsche Welle, Tagesspiegel, Fox News, ABC News oraz Russia Today.
Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.