PARTNER PORTALU

Power Center Tychy: Castorama za Tesco to nie koniec inwestycji!

Autor: MK 19 maja 2021 09:41

Power Center Tychy: Castorama za Tesco to nie koniec inwestycji! "Power Center" docelowo będzie liczyć ponad 100 tys. mkw. GLA

Wokół Gemini Park Tychy rośnie największe w regionie handlowe "Power Center", które docelowo będzie liczyć ponad 100 tys. m kw. GLA. Już dziś, oprócz Gemini Park, które położone jest w jego centrum, działa tu mający 8 tys. mkw. market budowlany Obi oraz sklep Media Markt, liczący sobie 4 tys. mkw.

Z końcem marca tego roku w sąsiedztwie Gemini Park otwarty został mający 10 tys. mkw. powierzchni sprzedaży market budowlany Castorama. Zastąpił on zlikwidowane w 2020 roku Tesco. W realizacji są natomiast 2 duże inwestycje handlowe. Na jesień kolei zaplanowane jest otwarcie jeszcze jednego marketu budowlanego - Merkury. Ten ma mieć powierzchnię 6 tys. m kw. 

 Jednocześnie trwa rozbudowa samego Gemini Park Tychy. Prace mają zakończyć się w tym roku. W ich efekcie, centrum handlowe zyska dodatkowe 6,5 tys. m kw. GLA, na których powstaną m.in. sklepy i punkty usługowe, a przede wszystkim kino. Tym samym tyska galeria dołączy do grona największych obiektów handlowych woj. śląskim, mając łącznie ponad 43 tys. m kw. GLA.

 - Pomiędzy ulicą Beskidzką a Towarową w Tychach powstaje jedna z najatrakcyjniejszych przestrzeni handlowych na Śląsku. Wypełniać ją będzie m.in. najszersza w tej części regionu oferta budowlana i RTV/AGD, jak również najszersza oferta handlowa w Tychach, skupiona pod dachem rozbudowanego Gemini Park. Mocną stroną "Power Center" będzie także kompleksowa oferta modowa z topowymi markami. Tylko w 2021 roku przestrzeń ta wzbogaci się w sklepy o łącznej powierzchni blisko 26 tys. m kw. - wylicza Tomasz Misztalewski, dyrektor Gemini Park Tychy.

 To jednak nie koniec planów, bo w Tychach do zagospodarowania pozostaje ok. 45 tys. m kw. powierzchni pod kolejne realizacje. Terenami już interesują się m.in. znane sieci meblowe i sportowe. Również Gemini Holding, właściciel tyskiej galerii, nie wyklucza w najbliższych latach kolejnych inwestycji, w tym uzupełnienia oferty o retail parku. Jak zapewnia Misztalewski, dla Gemini Park rozwój konceptu "Power Center" to ogromna szansa. 

 - Już dziś obserwujemy przepływ klientów z Obi i Media Mark do Gemini Park. Zyskują także te obiekty, bo klienci galerii stają się także ich klientami. Pojawienie się nowych graczy jeszcze bardziej spotęguje napływ i przepływ odwiedzających. Co więcej, rozwój "Power Center" będzie miał znaczący wpływ na rynek, na jakim działamy. Więcej sklepów oraz powstanie strefy rozrywki w Gemini Park, a także nowe sklepy w otoczeniu pozytywnie wpłyną na catchment galerii - mówi.

Potencjał jest duży. Zasięg oddziaływania Gemini Park obejmuje dziś rynek liczący sobie ponad 1,14 mln klientów, którzy mieszkają w odległości do 30 minut od galerii. Jak wyliczył Colliers, regularne zakupy w tyskiej galerii, oprócz mieszkańców Tychów robią, także klienci dojeżdżający z blisko 20 ościennych miejscowości. Tylko w promieniu kilku kilometrów i 10 minut drogi od galerii mieszka 71 tys. osób, z czego znaczna część na osiedlach, jakie otaczają handlowe "Power Center".

 - Gemini Park, jak i sklepy wchodzące w Power Center już dziś działają na bardzo szerokim rynku. Rozwój obiektu, ale i sąsiedztwa pozwoli jeszcze bardziej ten rynek spenetrować, a co za tym idzie pozyskać nowych klientów, zwłaszcza z bardziej oddalonych miejscowości, w tym m.in. z Mikołowa, Pszczyny, Lędzin, Bierunia, Goczałkowic czy Oświęcimia, a więc z miast, w których nie ma tak szerokiej oferty handlowo-rozrywkowej - mówi.

Podobał się artykuł? Podziel się!




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9590
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    10,99

  • Śr

    6,99

  • Min

    5,49

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.