PARTNER PORTALU

Powstała Księga Dobrych Praktyk dla właścicieli sklepów Intermarché

Autor: MK 25 czerwca 2021 10:27

Muszkieterowie wydali w czerwcu br. Księgę Dobrych Praktyk dla właścicieli sklepów Intermarché. Zebrano w niej wszystkie informacje dotyczące obsługi profilu w serwisie Facebook. Podobny podręcznik mają do dyspozycji także właściciele supermarketów Bricomarché.

Ponadto w obu sieciach prowadzone są dodatkowe działania wspierające dobre praktyki online. 

E-commerce w Grupie Muszkieterów

Wartość krajowego rynku produktów szybko zbywalnych (FMCG) w kanale online wzrosła o blisko 50 proc. w ujęciu rok do roku – wynika z najnowszej analizy GfK Polonia. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie zakupami online, Muszkieterowie stale rozwijają swoje portfolio w obszarze e-commerce. Dla Intermarché oznacza to wprowadzanie usługi Drive w kolejnych miastach, a dla Bricomarché uruchamianie coraz większej liczby Bricomatów (boksów do bezkontaktowego odbioru zamówionych produktów). Usługę e-commerce w obu sieciach umożliwiają specjalne platformy zarządzane przez centralę Grupy Muszkieterów, dzięki czemu zrzeszeni w niej przedsiębiorcy mogą z powodzeniem odpowiadać na potrzeby klientów. Właściciele sklepów mają do dyspozycji praktyczną i regularnie aktualizowaną instrukcję dotyczącą obsługi platformy oraz procedur postępowania w niespodziewanych sytuacjach. W przypadku problemów technicznych lub pytań, nad działaniem obu sklepów online czuwają również zespoły, które nadzorują rozwiązanie zgłaszanych spraw od początku do końca. Wsparcie, jakie otrzymują od Muszkieterów przedsiębiorcy, to także prowadzenie wizytówek spółek w przeglądarce Google oraz organizacja lokalnych promocji komunikowanych online. 

Jak się szkolą Muszkieterzy?

Cała wiedza dotycząca spraw handlowych uporządkowana jest w intranecie, do którego dostęp mają wszyscy przedsiębiorcy prowadzący sklepy sieci Intermarché i Bricomarché. W intranecie znajdują się filmy szkoleniowe, wskazówki i instrukcje, dotyczące np. logistyki czy informatyki, a także współpracy z kurierami. Z różnych aspektów e-commerce organizowane są również webinaria prowadzone przez specjalistów działających na poziomie centrali, mogą w nich uczestniczyć chętni właściciele i pracownicy sklepów. Webinaria wykorzystywane są również przy okazji szkoleń sklepów z nowych funkcjonalności systemów. 

– By jak najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów, Grupa Muszkieterów stale poszerza portfolio swoich produktów i usług. Jednym z naszych priorytetów jest rozwój obszaru e-commerce, dzięki któremu klienci mogą w dogodny dla siebie sposób dokonywać zakupu potrzebnych produktów – mówi Marc Dherment, Dyrektor Generalny Grupy Muszkieterów w Polsce, i dodaje – Każdy sklep samodzielnie wybiera strategię komunikacji z klientami, chcemy jednak wskazywać przedsiębiorcom właściwe kierunki rozwoju i wyznaczać standardy obsługi w sieci. Mamy nadzieję, że dzięki narzędziom oferowanym przez Muszkieterów, właściciele sklepów mogą z satysfakcją poświęcić się prowadzeniu swoich biznesów bez obawy o brak znajomości internetowych kanałów sprzedażowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9193
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    10,99

  • Śr

    6,98

  • Min

    5,49

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.