PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Poznań, targi Polagra Food i Gastro Trendy 2010, 13 -16 września

Autor: ptwp.pl 10 czerwca 2010 13:05

Kompleksowa oferta targowa, liczne nowości i premiery rynkowe oraz szereg wydarzeń branżowych - to i znacznie więcej przygotowali organizatorzy targów. Przestrzeń wystawiennicza targów Polagra Food dzieli się na cztery salony tematyczne: Salon Wyrobów Spożywczych, Salon Win i Alkoholi, Salon Franchisingu i Salon Wyposażenia Sklepów.

W ramach dwóch pierwszych można zapoznać się z bogatą ofertą producentów, dystrybutorów, hurtowników i sprzedawców detalicznych działających w branży spożywczej, prezentowane są także nowości rynkowe, m.in. z zakresu wyrobów spożywczych, napojów, alkoholi,
parafarmaceutyków i dodatków dietetycznych. Salon Franchisingu z kolei tworzy platformę komunikacji franczyzodawców, franczyzobiorców i pozostałych zainteresowanych tym systemem sprzedaży, a Salon Wyposażenia Sklepów znakomitą przestrzeń prezentacyjną dla najnowszych rozwiązań w zakresie aranżacji przestrzeni handlowej.

„Smaki Regionów" to ciekawa inicjatywa promująca polską, ekologiczną i certyfikowaną żywność, ekspozycja zostanie zorganizowana we współpracy z urzędami marszałkowskimi polskich województw. W pawilonach 7 i 8 będzie można spróbować regionalnych specjałów wytwarzanych od lat wedle oryginalnych receptur, w różnych, nawet tych najbardziej odległych, zakątkach naszego kraju. Swoimi unikatowymi wyrobami pochwalą się liczni mali, lokalni przetwórcy i producenci. Na zwiedzających czekać będą na ich stoiskach wina, nalewki, chleby, znakomite ciasta, wędliny, sery, przetwory warzywne i owocowe oraz wiele innych smakołyków. Zeszłoroczna, premierowa prezentacja regionalnych specjałów w ramach „Smaków Regionów" przyczyniła się nie tylko do rozwoju lokalnego przemysłu spożywczego, ale stała się także niekonwencjonalnym sposobem promocji województw, które miały okazję zaprezentować się przez pryzmat swojej regionalnej kuchni.

Dodatkowym urozmaiceniem programu targów Polagra-Food będzie cykl konferencji „Dwa dni dla Dystrybucji" (14 i 15 września). Podobnie jak w latach ubiegłych, podstawowym założeniem organizatorów będzie przekazanie praktycznej i rzetelnej wiedzy o nowych trendach na rynku oraz stworzenie platformy dialogu i wymiany doświadczeń. Tegoroczna edycja "Dwóch Dni Dla Dystrybucji" będzie kładła szczególny nacisk na zagadnienia związane z handlem tradycyjnym.


WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7651
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    1,99

  • Śr

    1,47

  • Min

    0,50

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.