PPL Koral: Konsumenci wybierają tradycyjne smaki lodów
Polacy zjadają ok. 4 litrów lodów „na głowę”, co w porównaniu do USA (20 litrów), czy Szwecji około 12 litrów, jest średnim wynikiem, ale należy pamiętać, że w Polsce sezon na lody to przede wszystkim lato i wakacje. W tym roku lato przyszło do Polski bardzo wcześnie, dlatego jest szansa, że tegoroczne wakacje będą rekordowe pod względem konsumpcji lodów.
Badanie Kantar Public na zlecenie marki Bracia Koral pokazało, że lody to dla 63 proc. Polaków bezpośrednie skojarzenie z latem i wakacjami. W dalszej kolejności, prawie jednej trzeciej ankietowanych lody kojarzą się z dzieciństwem (29 proc.). Z kolei niemal jedna piąta odpowiadała, że ich pierwsze skojarzenie z tym zimnym deserem to beztroska. Wśród odpowiedzi respondentów pojawiały się także skojarzenia związane np. z ochłodzeniem – dla 30 proc. ankietowanych najważniejsze jest, aby lody były zimne.
– Nasze badania pokazują, że lody to nie tylko produkt spożywczy, niosą one ze sobą wartość dodaną – sprawiają nam przyjemność, a niekiedy mają również zdolność przeniesienia nas w czasy, za którymi tęsknimy. Dlatego bardzo często dorośli konsumenci szukają na półkach produktów, które przede wszystkim swoim smakiem nawiązywałyby do ich dzieciństwa. Z naszych badań wynika, że aż 51 proc. Polaków wybiera lody, które smakiem kojarzą się im właśnie z czasami dziecinnej beztroski. Jedynie 19 proc. wybiera smaki nietypowe – mówi Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu PPL Koral.
Rynek lodów cały czas zaskakuje konsumentów nowymi, egzotycznymi smakami, albo niestandardowymi połączeniami. Jednak jak pokazują badania ulubionym smakiem lodów, który wybierają Polacy jest śmietankowy – wskazało na niego 37 proc. badanych. Jedna piąta lubi lody owocowe a podobny odsetek – 19 proc. czekoladowe.

- Śr 21:02 Konsumenci w 2021 będą oczekiwali od marek empatii
- Śr 20:37 KE zatwierdza polski program wsparcia firm dotkniętych kryzysem Covid-19
- Śr 20:34 GIS: niektóre produkty marki Finn Crisp wycofane z powodu tlenku etylenu w...
- Śr 19:19 Trwają przygotowania nowych procedur sanitarnych, aby część branż była...
- Śr 19:17 Konfederacja zbiera podpisy pod "antylockdownową" Obywatelską Inicjatywą...
- Śr 18:59 Louis XIII Cabinets zadebiutował w Warszawie
- Śr 18:40 W 2020 roku w Polsce zawiesiło działalność prawie 19 tys. sklepów detalicznych
- Śr 16:33 Czescy posłowie chcą w sklepach 55 proc. udziału rodzimych produktów spożywczych
-
Związkowcy rozmawiają z prezydentem. Chcą szczepionek dla pracowników handlu...
-
Empik opracował algorytm, który przewiduje, jak będą działać sklepy w danych...
-
PKD sklepów franczyzowych nie uprawnia ich do tarczy, pomimo, że nie mogą...
-
CCC zawiązuje grupę podatkową
-
Biedronka: Na opakowaniach produktów pojawi się komunikat o segregacji śmieci
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
- 1 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 2 Wynagrodzenie na stanowisku kasjer w Kaufland wzrośnie do max. 4100 zł brutto
- 3 Dino zmierzy się z kryzysem wizerunkowym?
- 4 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 5 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 6 Giełdowi miliarderzy: Zygmunt Solorz "zepchnięty" z podium przez Tomasz...
-
Hybrydowy kongres, czyli EEC w 2021 roku
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Warszawa Białołęka (Żerań), 68.00 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa Targówek (Bródno), Toruńska, 54.50 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Wrocław Gądów-Popowice Południowe (Gądów Mały), Horbaczewskiego, 47.10 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Wrocław Krzyki-Partynice (Krzyki), Gliniana, 56.05 m², sprzedam mieszkanie
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.