PARTNER PORTALU

PPL Koral: Ten sezon był najbardziej nieprzewidywalny w 40 letniej historii firmy

www.portalspozywczy.pl 2 listopada 2020 12:11

Tegoroczny sezon lodowy był najbardziej wymagającym i nieprzewidywalnym w 40 letniej historii firmy PPL Koral. Od października z powodu ponownie postępujących ograniczeń widoczne jest znów obniżenie sprzedaży, ale nie jest to już kluczowy okres handlowy dla branży lodowej w ujęciu całorocznym - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozwyczy.pl Mariusz Jurek, Dyrektor Generalny firmy PPL Koral.

- Tegoroczny sezon lodowy był zdecydowanie najbardziej wymagającym i nieprzewidywalnym w 40 letniej historii naszej firmy. Początek pandemii, całkowite zamrożenie branży HoReCa, wiele niewiadomych, wprowadzane obostrzenia, trudności kadrowo-logistyczne, następnie powolne odmrażanie gospodarki i jak zawsze niepewna aura pogodowa w szczycie sezonu sprawiły, że przed producentami i dystrybutorami lodów stanęło nie lada trudne wyzwanie sprostania tej zagmatwanej sytuacji – mówi serwisowi portalspozwyczy.pl Mariusz Jurek, Dyrektor Generalny firmy Koral.

- COVID negatywnie wpłynął praktycznie na wszystkich producentów branży FMCG, którzy nie oferowali produktów tzw. pierwszej potrzeby. Rynek lodowy od kilku lat notował kolejne rekordy sprzedaży, jednak pandemia zdecydowanie wyhamowała ten potencjał oraz rozwój i ten sezon wszyscy producenci muszą zaliczyć do zdecydowanie najmniej udanych. Mimo wszystko moim zdaniem kluczowe znaczenie miało dobre przygotowanie na początku roku, doświadczenie i szybkość elastycznego decydowania w stosunku do dynamicznie zmieniających się okoliczności - dodaje

- Sytuacja, zwłaszcza na początku epidemii, zmieniała się z dnia na dzień i tylko przemyślane, ale równocześnie błyskawicznie realizowane, działania mogły realnie wesprzeć sprzedaż i w jakimś stopniu amortyzować wiele problemów jakie gospodarce i biznesowi przynosił koronawirus – mówi też dyrektor generalny PPL Koral.

Mariusz Jurek podkreśla, że najbardziej w tym sezonie lodowym ucierpiała branża HoReCa.

- Wiosenne miesiące, czyli faktyczny start sezonu i zawirowania związane z pandemią COVID-19 niestety bezlitośnie wyhamowały sprzedaż do poziomu nawet 1/3 dotychczasowych wartości licząc rok do roku na skutek wprowadzonych coraz to bardziej restrykcyjnych ograniczeń. Maj przyniósł powolną odbudowę sprzedaży i odmrażanie rynku gastro – mówi dyrektor generalny PPL Koral.

Całość na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7174

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    2,99

  • Śr

    2,99

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.