PARTNERZY PORTALU

Pracownicy Lidla w najnowszej kampanii sieci

Autor: dlahandlu.pl 1 października 2018 13:21

Pracownicy Lidla w najnowszej kampanii sieci fot. Lidl

Synergia marki konsumenckiej i pracodawcy to pomysł Lidl Polska na najnowszą kampanię employer brandingową pod hasłem "Więcej na radość z życia”. Lidl wymienia wśród swoich zalet jako pracodawcy: atrakcyjne wynagrodzenie, prywatną opiekę medyczną, elastyczne godziny pracy oraz kartę Multisport.

Lidl w kampanii zachęca do pracy w strukturach firmy. W spocie i na wszystkich pozostałych nośnikach, występują pracownicy sklepów, centrów dystrybucyjnych i centrali. Nie są ubrani w stroje służbowe, czy uniformy, zamiast tego widzimy ich na pikniku ze znajomymi czy na siłowni.

W ten sposób Lidl połączył komunikację dwóch marek: pracodawcy i konsumenckiej pod jednym hasłem „Więcej na radość z życia”.

Od marca 2018 pracownicy sklepów zarabiają od 2 800 PLN brutto do 3550 PLN brutto na początku zatrudnienia. Po roku pracy mają gwarancję wzrostu płacy do poziomu od 2 950 PLN brutto do 3750 PLN brutto, a po dwóch latach stażu pracy od 3 150 PLN brutto do 4050 PLN brutto. Poziom wynagrodzenia różni się w zależności od lokalizacji sklepu oraz związanych z nią kosztów życia.
Wysokość wynagrodzenia warunkowana jest przez zakres obowiązków, odpowiedzialność i staż pracy. Kobiety i mężczyźni zajmujący to samo stanowisko traktowani są równo i równe są ich pensje.
Każdy członek załogi Lidl Polska jest objęty prywatną opieką medyczną i może ją rozszerzyć na swoich najbliższych. Pracownicy mają też kartę Multisport i dostęp do ponad 4000 obiektów sportowych w Polsce. Lidl prowadzi też programy Wyprawka dla maluszka i Wyprawka dla pierwszoklasisty. - Wielu pracowników karierę w strukturach firmy zaczynało od stażu, pnąc się po kolejnych szczeblach. Wartym podkreślenia jest fakt, że aż 70% stanowisk menadżerskich w Lidl Polska zajmowanych jest przez kobiety, a 90% awansów to awanse wewnętrzne – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Communications Manager w Lidl Polska.
Pracownicy sklepów zapraszani są do programu Akademia Prestige, dzięki któremu mogą awansować na wyższe stanowisko. Pracownicy centrali, biur sprzedaży i ekspansji zapraszani są do udziału w Akademii Zarządzania. Firma dofinansowuje też kursy językowe.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Ja 2018-10-01 21:25:46

    Z claimem? A co to za polskie słowo? Ustawa o ochronie Języka Polskiego jeszcze obowiązuje, czy już można angielszczyznę wplatać?

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)





BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10708
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    4,19

  • Śr

    3,53

  • Min

    2,98

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.