Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Pracownicy Makro otrzymali dostęp do wsparcia psychologicznego

MAKRO, międzynarodowa hurtownia Cash and Carry, będąca częścią METRO Group, rozszerza dotychczasowy zakres benefitów pozapłacowych dla pracowników w Polsce. Firma nawiązała współpracę z Helping Hand, zapewniając całemu zespołowi holistyczne wsparcie psychologiczne.
Reklama

Dzięki dostępowi do platformy Helping Hand, pracownicy firmy mogą całodobowo i w pełni anonimowo korzystać ze wsparcia psychologicznego w różnych obszarach. Użytkownicy platformy mają dostęp do materiałów edukacyjnych, takich jak webinaria, czaty wspierające i tematyczne oraz rozbudowana baza wiedzy.

W maju Helping Hand uruchomiło także strefę Mindfulness, w której można znaleźć medytacje i relaksacje.

Platforma Helping Hand oferuje wsparcie zdrowia psychicznego, wykorzystując w tym celu metodę czterech kroków. „Cztery kroki na drodze do dobrostanu” to autorski, kompleksowy program pomocy, w ramach którego każdy z użytkowników platformy już w pierwszym etapie może zdiagnozować swój problem, a potem – pracować nad rozwiązywaniem go.

Z rozwiązań Helping Hand mogą korzystać firmy, które chcą swoim pracownikom zapewnić holistyczne wsparcie psychologiczne w formie benefitów pozapłacowych. Rozbudowany moduł B2B działa jak system kafeteryjny, dzięki czemu pracodawca może swobodnie zarządzać i kontrolować budżet przeznaczony na wsparcie dla pracowników. Na współpracę z Helping Hand w tym zakresie zdecydowały się już m.in. takie firmy jak międzynarodowa  agencja doradcza Cushman & Wakefield, światowy lider z branży farmaceutycznej - Angelini Pharma, czy Teleperformance - globalny lider w branży usług Contact Center.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum