Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Pracownikom Biedronki pomaga w pracy chatbot

Od 7 miesięcy pracownicy sieci Biedronka korzystają z wewnętrznego chatbota. - Nasz chatbot „rozmawiał” już z pracownikami ponad 21 tysięcy razy, odpowiadając na wiele pytań związanych np. z szeroką ofertą programów socjalnych Biedronki - podaje sieć.
Reklama

- Jak najlepsze wsparcie pracowników to jeden z naszych priorytetów, dlatego zdecydowaliśmy się na wdrożenie rozwiązania, z którego można korzystać o dowolnej porze dnia i z dowolnego urządzenia. Wewnętrzny chatbot, bo o nim mowa, pomaga nam od 7 miesięcy. Jak działa? Pracownik klika w „dymek” rozmowy i prowadzi dialog w sposób doskonale znany mu z popularnych komunikatorów. Oprogramowanie analizuje wpisy korzystając m. in. technologii przetwarzających język naturalny, dopasowuje odpowiedzi, ale również udostępnia dane m. in. mówiąc do pracownika po imieniu, przeprowadza przez procesy i ciągle uczy się jak rozmawiać z ludźmi - opisuje sieć na portalu Linkedin.

Biedronka w Polsce zatrudnia już ponad 70 tys. pracowników. W obszar pracowniczy inwestuje ok. 10 mln zł rocznie. 86% menedżerów wywodzi się z awansu wewnętrznego, jedynie 14% dołącza do kadry w wyniku zewnętrznych rekrutacji.
Główne biuro Jerónimo Martins Polska znajduje się w Warszawie. Obsługą księgowo-kadrową pracowników zajmuje się Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu, a część pracowników Działu IT wykonuje swoją pracę w Centrum Przetwarzania Danych w Kostrzynie koło Poznania – centrum informatycznym Jerónimo Martins w Polsce.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.