PRCH: 64 proc. badanych poszło w 1. tygodniu do centrum handlowego po konkretne zakupy
Z badania Polskiej Rady Centrów Handlowych i Inquiry „Powrót Polaków do zakupów po epidemii", zrealizowanego w dniach 11-15 maja br., wynika, że 51% badanych odwiedziło centra handlowe w pierwszym tygodniu po ponownym otwarciu obiektów. 64% klientów poszło do centrum handlowego po konkretne zakupy, 31%, aby sprawdzić ofertę w sklepach lub w poszukiwaniu ciekawych promocji.
Reklama
81% respondentów czuło się podczas robienia zakupów bezpiecznie. Oznacza to, że obiekty handlowe zostały dobrze przygotowane do przyjęcia klientów – mówi Anna Zachara-Widła, Research & Education Manager, PRCH.
Ogólnopolskie badanie zostało zaplanowane na osiem cotygodniowych fal i każdorazowo będzie ono przeprowadzone na próbie 500 osób.
– Po pierwszej fali badania wiemy już, że Polacy najbardziej tęsknili za wizytą u fryzjera i kosmetyczki (68%) oraz za dostępem do gastronomii i rozrywki (po 38 %). Jesteśmy przekonani, że wraz z kolejnym znoszeniem obostrzeń i otwieraniu kolejnych przestrzeni w obiektach, potrzeby klientów będą się zmieniać – dodaje Agnieszka Górnicka z Inquiry.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama