PRCH apeluje do konsumentów o przestrzeganie podstawowych zasad bezpiecznych zakupów
Polska Rada Centrów Handlowych apeluje do konsumentów o odpowiedzialne zachowanie podczas wizyt w sklepach na terenie galerii handlowych, które od poniedziałku ponownie mają zostać otwarte. Chodzi m.in. o zachowanie dystansu, dezynfekcję, noszenie maseczek.
Od 1 lutego po pięciotygodniowym lockdownie zostaną ponownie otwarte sklepy w galeriach handlowych. W imieniu branży Polska Rada Centrów Handlowych apeluje do konsumentów o odpowiedzialne zachowanie podczas wizyt w obiektach handlowych. Bezpieczeństwo klientów zależy od skrupulatnego stosowania się do zasad DDM i wytycznych reżimu sanitarnego - przekazała PRCH.
Stowarzyszenie wskazało, że w trakcie wizyty w centrum handlowym należy bezwzględnie pamiętać o zachowywaniu dystansu od innych kupujących - przynajmniej 1,5 metra - dezynfekowaniu rąk i prawidłowo założonej maseczce, zakrywającej jednocześnie nos i usta.
Przeczytaj także:
Jak podaje PRCH, dane dotyczące zachorowań na COVID-19 pokazują, że po wznowieniu handlu w galeriach handlowych od 28 listopada nie wzrosła liczba zakażonych. Pod kątem zastosowanych rygorów sanitarnych centra handlowe są jednymi z najbezpieczniejszych miejsc w przestrzeni publicznej.
- Galerie handlowe są bezpieczne, na ich terenie zachowywane są najwyższe standardy sanitarne, a kontakt między klientami jest krótkotrwały. Właściciele i najemcy obiektów handlowych zapraszają do odwiedzania galerii, jednocześnie apelując o rozwagę i odpowiedzialność w trakcie robienia zakupów - podkreśla PRCH.

- 16:43 Cyfrowe "paszporty" żywności zwiększą polski eksport
- 16:34 Grupa Piotr i Paweł: Sąd oddalił zażalenia na zatwierdzenie układów
- 16:00 W najbliższą niedzielę sklepy zamknięte
- 15:42 AmRest chce otworzyć w tym roku 130 restauracji
- 15:38 Huawei planuje wejść na rynek samochodów elektrycznych z własną marką
- 15:18 Ostatni dzwonek na Tarczę 2.0. PFR wyjaśnia wątpliwości
- 15:09 Do sądu trafił wniosek o zatwierdzenie układu Top Secret
- 14:58 TikTok zapłaci 92 mln dol. za naruszenia prywatności
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
-
Vollmart, nowa marka hard dyskontów w Polsce. Co na to Walmart?
-
Quiosque ucieka przed skutkami pandemii do Grupy Immobile
-
Rossmann otworzył 1500. drogerię. Sieć zainwestowała dotychczas 1,16 mld zł
-
Pracownicy handlu będą musieli nosić maski typu FFP2 i FFP3?
-
ZPPHiU: Rząd wspiera galerie handlowe kosztem polskich przedsiębiorców
- 1 PRCH: Potrzebujemy handlowych niedziel, można to pogodzić z przestrzeganiem...
- 2 Anna Prymakowska w zarządzie OEX E-Business. Wcześniej kierowała zarządem...
- 3 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 4 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 5 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 6 2,5 mld euro sprzedaży Spar Group
-
Ostatni dzwonek na Tarczę 2.0. PFR wyjaśnia wątpliwości
-
GieldaRolna.pl: docieraj do odbiorców z sektora rolno-spożywczego
-
15 odpowiedzi na 15 pytań o tarczę 2.0 PFR
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.