Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

PRCH: W ostatni tydzień maja frekwencja w centrach handlowych wyniosła od 68 do 93 proc. ubiegłorocznej

Coraz więcej klientów wraca do centrów handlowych - w dniach 25-31 maja liczba odwiedzających wyniosła od 68 do 93 proc. ubiegłorocznej - wynika z danych Polska Rada Centrów Handlowych. Najwięcej klientów robiło zakupy na dzień przed Dniem Matki.
Reklama

Rada opublikowała wyniki odwiedzalności, które zostały sporządzone na bazie danych z 87 obiektów handlowych w Polsce, których powierzchnia najmu stanowi 1/4 całości rynku.

W okresie od 25 do 31 maja dane kształtowały się średnio na poziomie od 68 do 93 proc., w zależności od dnia, wielkości obiektu czy regionu. Najwyższy wynik zanotowano w poniedziałek 25 maja - średnio 93 proc. odwiedzalności sprzed roku, najniższy padł w sobotę 30 maja - średnio 68 proc. Otwarcie gastronomii i usług w centrach handlowych przekłada się na wzmożony ruch klientów.

Najwyższą średnią odwiedzalność (od poniedziałku do soboty) odnotowano w regionach: południowym (80 proc.), południowo-zachodnim (78 proc.), a najniższą w regionie północnym (61 proc.).

- Czekamy na dane po 6 czerwca, kiedy to swoją działalność będą mogły rozpocząć kina, sale zabaw czy kluby fitness. W tej chwili najważniejszy jest powrót do kompleksowej oferty obiektów handlowych z zachowaniem najwyższych norm bezpieczeństwa - powiedział dyrektor generalny PRCH Radosław Knap.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum