PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

PRCH: W ostatni tydzień maja frekwencja w centrach handlowych wyniosła od 68 do 93 proc. ubiegłorocznej

Autor: dlahandlu.pl 2 czerwca 2020 17:06

Coraz więcej klientów wraca do centrów handlowych - w dniach 25-31 maja liczba odwiedzających wyniosła od 68 do 93 proc. ubiegłorocznej - wynika z danych Polska Rada Centrów Handlowych. Najwięcej klientów robiło zakupy na dzień przed Dniem Matki.

Rada opublikowała wyniki odwiedzalności, które zostały sporządzone na bazie danych z 87 obiektów handlowych w Polsce, których powierzchnia najmu stanowi 1/4 całości rynku.

W okresie od 25 do 31 maja dane kształtowały się średnio na poziomie od 68 do 93 proc., w zależności od dnia, wielkości obiektu czy regionu. Najwyższy wynik zanotowano w poniedziałek 25 maja - średnio 93 proc. odwiedzalności sprzed roku, najniższy padł w sobotę 30 maja - średnio 68 proc. Otwarcie gastronomii i usług w centrach handlowych przekłada się na wzmożony ruch klientów.

Najwyższą średnią odwiedzalność (od poniedziałku do soboty) odnotowano w regionach: południowym (80 proc.), południowo-zachodnim (78 proc.), a najniższą w regionie północnym (61 proc.).

- Czekamy na dane po 6 czerwca, kiedy to swoją działalność będą mogły rozpocząć kina, sale zabaw czy kluby fitness. W tej chwili najważniejszy jest powrót do kompleksowej oferty obiektów handlowych z zachowaniem najwyższych norm bezpieczeństwa - powiedział dyrektor generalny PRCH Radosław Knap.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6292
Ilość aktualnych ofert: 429670

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    6,25

  • Śr

    5,00

  • Min

    3,12

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.