Prezes bdsklep.pl na FRSiH: Internet jest olbrzymią porównywarką cenową

Prezes bdsklep.pl Sp. z o.o. powiedział, że dobrze dobrana i spersonalizowana oferta zwiększa wszystkie wskaźniki: wartość koszyka, wolumeny sprzedaży czy powtarzalność zakupów. - Musimy pamiętać, że internet jest jedną wielka porównywarką cen. Klienci mogą swobodnie zmieniać sklepy i porównywać ich ofertę, także cenową – mówił Jacek Palec.
Jacek Palec zwrócił uwagę, że jego firma nie ma opcji off-line. - Zdecydowaliśmy się na format bez artykułów wymagających warunków chłodniczych, gdyż zapewnienie ciągu chłodniczego w e-handlu jest bardzo trudne i kosztowne – powiedział. Zauważył, że inwazja dyskontów i niesłychany rozwój marek własnych pozbawia ludzi w mniejszych miejscowościach często dostępu do dobrych produktów markowych. - W wielu mniejszych miejscowościach dyskonty właściwie zmonopolizowały handel detaliczny. Czego nie ma w ich ofercie, staje się dla lokalnych mieszkańców trudno osiągalne. Naszą misją jest zapewnienie im dostępu do takich artykułów. Wiemy, że Polacy kochają marki i artykuły brandowe. W naszej działalności bardzo ważny jest wzrost zainteresowania żywnością funkcjonalną. Mamy aż pięć tysięcy artykułów tego typu. To więcej niż jakikolwiek sklep stacjonarny mógłby zmieścić na swoich półkach. Jest to możliwe właśnie dzięki digitalizacji naszej działalności – zaznaczył Jacek Palec.