Prezes Bomi: Franczyza jest efektywna i szybka

Grupa Bomi ma dla przyszłych partnerów bardzo atrakcyjny pakiet . W tej chwili z programu Top", skierowanego do najbardziej lojalnej grupy naszych partnerów, korzysta już 230 placówek - mówi Marek Romanowski, prezes Grupy Bomi.
Jeżeli do tego dołączymy sprawną logistykę, a Rabat Serwis jest jednym z najlepszych partnerów jeśli chodzi o ten segment, to mamy patent na sukces. To pokazuje 2010 rok i lata kolejne. Panel dystrybucyjno-franczyzowy da 20 mln zł zysku. Do końca 2013 r. w programie Top" chcemy zrzeszać 700 sklepów. To realne założenia. Pamiętajmy też, że w budowaniu franczyzy punktem kluczowym jest liczba placówek. Carrefour chce mieć 200 sklepów w formule Express. My zrobiliśmy to rok wcześniej.
Grupa Bomi to w tej chwili trzy sieci franczyzowe. Czy ich rozwój nadal będzie przebiegał wielotorowo?
Tak, a wynika to z dostosowania się do potrzeb klientów na lokalnych rynkach. Na północy Sieć 34 ma silną markę, więc chcemy ja rozwijać pod tą nazwą. Podobnie jest ze sklepami Livio w centralnej Polsce oraz placówkami Elde na południu kraju. Na tych terenach jesteśmy w stanie bardzo szybko pozyskać nowych odbiorców. Rebranding sieci franczyzowych zapewne nastąpi, gdyż budowanie trzech ogniw w dłuższej czasowej perspektywie nie jest dobrą strategią. Jeśli chodzi o sam kierunek franczyzowy - jest bardzo efektywny i szybki.
(...)
Opublikowany fragment, jest częścią większego wywiadu, którego serwisom portalspozywczy.pl i dla handlu.pl udzielił Marek Romanowski, prezes Grupy Kapitałowej Bomi.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- 15:27 Nowy prezes spółdzielni Cukry Nyskie
- 15:22 Żabka wydała ponad 2 mln zdrapek
- 15:20 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 15:04 Resort Sprawiedliwości chce urealnienia stawek akcyzy dla wszystkich...
- 14:43 Owady zagoszczą na talerzach? UE zatwierdziła produkcję żywności z mącznikiem...
- 14:28 W 2020 r. przybyło netto 2,2 tys. lokali gastronomicznych
- 14:21 Grupa Chorten poszerza ofertę marki własnej o masło
- 13:46 Credit Agricole: Wzrost cen żywności najniższy od stycznia 2019 r.
-
Aplikacja Vika pomoże prowadzić zdrowy styl życia
-
Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
-
MS przygotowuje regulacje rynku franczyzy
-
Plastikowa rewolucja w sieciach: kula u nogi czy szansa na poprawę wizerunku?
-
Związkowcy rozmawiają z prezydentem. Chcą szczepionek dla pracowników handlu...
-
Eksperci: "Zakupy bez klikania" przyszłością e-commerce
- 1 Kwarantanna narodowa od 28 grudnia. Ograniczenia w funkcjonowaniu galerii...
- 2 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 3 Dino zmierzy się z kryzysem wizerunkowym?
- 4 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 5 Ekspedientka Dino w maseczce z antyrządowym hasłem
- 6 Wiceprezes CH Blue City: Tak źle jeszcze nie było. Galerie potrzebują pilnego...
-
Szymon Piduch odchodzi z rady nadzorczej Dino
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
-
2020 rok w handlu: Branża będzie odrabiała straty przez kilka lat
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.