Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Prezes Carrefoura: Moją misją jest, by być w obozie zwycięzców

Szef Carrefour powiedział, że sektor detaliczny będzie musiał skonsolidować się w nadchodzących latach, zwłaszcza we Francji, gdzie konkurencja się nasila. Carrefour ma wyjść z tej walki zwycięsko.
Reklama

Zapytany, czy Carrefour może wyjść z krajów o słabych wynikach, takich jak Włochy czy Chiny, Alexandre Bompard powiedział na dorocznym zgromadzeniu akcjonariuszy, że jest przekonany, że jego plan restrukturyzacji „może poprawić sytuację operacyjną w każdym z krajów, w których sieć jest obecna”.

Carrefour, największy europejski sprzedawca detaliczny, jest w trakcie realizacji pięcioletniego planu, którego celem jest obniżenie kosztów i zatrudnienia, zwiększenie inwestycje w e-handel i dążenie do partnerstwa z firmami technologicznymi.

Plan Carrefoura obejmuje również inwestycje w świeże produkty lokalne, żywność ekologiczną i zrównoważony rozwój. Ma to pomóc detaliście zwiększyć zyski i przychody oraz stawić czoła konkurencji ze strony Amazona.

- Na rynkach takich jak Włochy czy Francja jest wielu konkurentów, a marże w sektorze są słabe. Duże platformy internatowe są w tych krajach na początku swojej drogi. W nadchodzących latach konsolidacja będzie nieunikniona. Moją misją jest, by Carrefour był w obozie zwycięzców - powiedział Bompard.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.