Prezes Colian na FRSiH: Największym kapitałem każdej firmy jest posiadanie marek
- Wiele lat temu postawiliśmy i stawiamy na produkty markowe. Zawsze na świecie będzie ktoś kto produkuje taniej, a my nie chcemy konkurować ceną, bo to jest droga donikąd. Największym kapitałem każdej firmy jest posiadanie marek - mówił Jan Kolański podczas sesji inauguracyjnej zatytułowanej „Rewolucja w branży spożywczej pod dyktando nowej ekonomii: trendy, innowacje, wyzwania”.
- Wielu liderów międzynarodowych często rozpoczynało od produktów niszowych. Wszyscy rozpoczynają od niszy i szukają przewag - dodał.
- My też zaczęliśmy szukać niszy i nie chcemy konkurować ceną, a pomysłem, innowacyjnością, jakością. To całkowicie inny model niż produkcja marek własnych. My wybraliśmy taki model i jesteśmy dumni, że w ten sposób możemy rozwijać naszą firmę – podkreślał.
Grupa Colian Holding funkcjonuje w obrębie trzech dywizji biznesowych: słodyczy, kulinariów (przypraw oraz bakalii) i napojów. W skład jej portfolio wchodzą takie marki jak: Goplana, Solidarność, Jutrzenka, Grześki, Familijne, Jeżyki, Akuku!, Mella, Hellena, Appetita, Siesta, Elizabeth Shaw oraz Famous Names.
X Forum Rynku Spożywczego i Handlu odbywa się w dniach 6-7 listopada w Hotelu Sheraton w Warszawie.