PARTNER PORTALU

Prezes Deli2: W ciągu 2 lat chcemy objąć zasięgiem 10 mln osób

Autor: Paulina Bełżecka 19 kwietnia 2021 09:20

Prezes Deli2: W ciągu 2 lat chcemy objąć zasięgiem 10 mln osób Nasz sklep jest unikatowy na skalę całego kraju - mówi Bartosz Kazimierczuk, prezes zarządu Tower Investments oraz Deli2. Fot. materiały prasowe

Deli2 ma ambitne plany – docelowo chce działać w 6 największych aglomeracjach Polski i obejmować swoim zasięgiem około 10 mln klientów. Jak mówi w wywiadzie z dlahandlu.pl Bartosz Kazimierczuk, prezes zarządu Tower Investments oraz Deli2, oferta sklepu nie jest zarezerwowana wyłącznie dla zamożnych klientów. - Spora część naszych produktów jest w cenach konkurencyjnych ze zwykłymi sklepami stacjonarnymi – ocenia.

W sklepie internetowym Deli2 mogą na razie robić zakupy mieszkańcy Warszawy i bliskich okolic. Czy firma zamierza rozszerzać zasięg na inne miasta i kiedy mogłoby się to stać?

Owszem, plany na najbliższe 2 lata zakładają obecność Deli2 w 6 największych aglomeracjach Polski. W ten sposób ponad 10 milionów klientów będzie miało dostęp do naszej oferty. Mam na myśli regiony wokół Trójmiasta, Poznania, Wrocławia, Krakowa i GOP. Już w tym roku chcielibyśmy umożliwić zakupy w Deli2 klientom z Wrocławia i okolic. Stawiamy duży nacisk na przedmieścia, stąd nasz radius wokół metropolii jest zwykle większy niż w innych sklepach internetowych. Widać to obecnie na przykładzie okolic Warszawy.

Jaki jest klient docelowy sklepu Deli2?

Klientem Deli2 jest każdy, kto szanuje swoje podniebienie, zdrowie i czas. Stawiamy na szeroką ofertę zawierającą podstawowe produkty spożywcze o wysokiej jakości, produkty regionalne z manufaktur i  domowej produkcji wyroby oferowane przez pasjonatów z różnych dziedzin. Kolejne ważne kategorie to produkty bio, vege, bezglutenowe i kuchnie świata, czyli wyselekcjonowane przysmaki z różnych krajów. Ponadto stale rozszerzamy ofertę dań gotowych dla tych smakoszy, którzy nie mają zbyt wiele czasu na gotowanie. W tym zakresie jesteśmy wyłącznym dystrybutorem dań z Kuchni Adama Gesslera.

Analizując ofertę Deli2 łatwo zauważyć, że dobre i zdrowe jedzenie pozbawione dodatków chemicznych wcale nie musi być drogie. Nie jest to oferta zarezerwowana wyłącznie dla zamożnych klientów. Spora część naszych produktów jest w cenach konkurencyjnych ze zwykłymi sklepami stacjonarnymi. Z kolei szeroki asortyment pochodzący od mniejszych dostawców jest w ogóle niedostępny w większości supermarketów. To czyni ofertę Deli2 tak wyjątkową.

Czy klient „delikatesowy”, dysponujący zasobniejszym portfelem, jest skłonny robić zakupy w internecie?

Skłonność do zakupów internetowych to w dzisiejszych czasach już nie tylko domena klientów szukających okazji. Podstawowa zaleta takiej formy nabywania dóbr, to oszczędność czasu i zdrowia. Deli2 łączy dziś ofertę ponad 25 sklepów z Warszawy i okolic. Aby je wszystkie „objechać” i zrobić zakupy stacjonarnie, klient potrzebowałby pewnie całego dnia. Korzystając z naszych usług, w kilkanaście minut skompletuje potrzebne produkty, które zostaną mu dostarczone do domu w ciągu 24 godzin.

Czy Deli2 ma konkurentów na rynku warszawskim? Czy w Polsce działa inny, podobny sklep internetowy?

Nie znam drugiego takiego oferenta na rynku warszawskim czy polskim. Owszem są e-sklepy skupiające różnych dostawców, jak np. Lokalny Rolnik, choć tam oferta jest ograniczona i znacznie uboższa. Rozwijają się też serwisy zakupowe typu Glovo czy Wolt, ale tu również oferta jest nieporównywalna. Aby w jednej dostawie otrzymać wyselekcjonowane produkty z tak wielu sklepów, nie ma obecnie alternatywy dla Deli2

Jakie obroty generuje sklep? Jakie obroty byłyby satysfakcjonujące dla Deli2?

Deli2 działa zbyt krótko aby dokonywać analizy przychodów. Owszem przeszliśmy test bojowy w okresie przed Wielkanocą, kiedy to dostaw było kilkadziesiąt dziennie i nasze zdolności operacyjne zdały egzamin. Nasz model biznesowy polegający na braku własnych magazynów a jedynie na kompletowaniu zamówień odbieranych od dostawców w dniu dostawy do klienta sprawia, że poziom kosztów stałych utrzymuje się na zdecydowanie niższym poziomie niż w tradycyjnych e-sklepach spożywczych. Dzięki temu próg rentowności jest osiągalny już przy ok 1000 zamówieniach miesięcznie. To znowu jest możliwe już w pierwszym roku działalności.

Czy Deli2 korzysta z własnych kurierów, czy współpracuje w tym zakresie z firmą dostawczą? Jaki jest czas dostawy?

Deli2 jest całkowicie niezależne pod względem logistycznym. Nasi kurierzy odbierają produkty od dostawców i dostarczają do klientów. Posiadamy własne samochody, specjalnie przygotowane i wyposażone w przestrzeń transportową zapewniającą różne strefy chłodzenia. Dzięki tej koncepcji zapewniamy najwyższy standard sanitarny, tak ważny w dzisiejszej rzeczywistości. Czas dostaw dla większości produktów wynosi do 24 godzin. Część naszych dostawców to manufaktury, które produkują swoje wyroby na zamówienie np. niektóre sery, produkty mleczne czy mięsa lub wędliny. Wówczas termin dostawy wydłuża się do kilku dni. Jest też możliwość zamówienia ryb prosto z targu rybnego w Barcelonie. Dostawy odbywają się w każdy czwartek. A co najważniejsze, dostawa przy zakupach powyżej 250 zł jest bezpłatna.

Czy można zatem powiedzieć, że Deli2 jest platformą marketplace, na której swoje produkty sprzedają różne podmioty, czy raczej sklepem z własną siecią dostawców?

Aby znaleźć właściwą definicję dla Deli2 trzeba uznać ten model za coś pośredniego między marketplace a e-sklepem. Nasz oferta składa się z produktów różnych sklepów, jednak klient zawiera transakcję wyłącznie z Deli2. Z drugiej zaś strony Deli2 jest podmiotem kupującym, ale nie magazynującym oferowane towary. W tym zakresie jesteśmy bardziej spółką technologiczną, która na podstawie rozbudowanych systemów łączy ofertę wielu dostawców i dostosowuje logistykę. Zaleta tego rozwiązania jest też taka, że bez większych ograniczeń możemy stale rozszerzać ofertę przez pozyskiwanie nowych partnerów handlowych. Niemal w każdym tygodniu pojawiają się nowi dostawcy, co sprawia, że nasi klienci mają coraz większy wybór.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • qawer 2021-04-20 19:09:25

    z ciekawości wszedłem na ich stronę. Rzeczywiście duży wybór , w samej kategorii bio ponad 1000 produktów. Jak będzie wszystkiego za dużo to ludzie się zniechęcą, chyba że dobrze podzielą kategorie.

  • sklepik 2021-04-20 15:33:02

    Po kolei znikały z Warszawy delikatesy Bomi, Alma, Piotr i Paweł. Może rzeczywiście miejsce takich formatów jest w necie. Klienci na pewno się znajdą

  • Babcia Jagoda 2021-04-19 14:06:59

    Jeszcze jest "Pora na pola" w tym segmencie.

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)





BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8993
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    5,29

  • Śr

    4,66

  • Min

    3,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.