Prezes E.Leclerc: Gdy nastroje konsumenckie się poprawią, ludzie wrócą do hipermarketów
- To dla nas bardzo trudny rok. Aby drastycznie nie zmniejszyć obrotów, musieliśmy mocno obniżyć ceny, co odbiło się na marży. Chcemy poprawić nastroje klientów, ale trudno nam będzie utrzymać ten stan przez dłuższy okres czasu - mówi Jean-Philippe Magre, prezes sieci hipermarketów E. Leclerc Polska, w rozmowie z serwisem Wyborcza.biz. Nie zgadza się jednak, że hipermarkety w Polsce czeka upadek. - W okresie spowolnienia gospodarczego dyskonty zawsze zyskują, ale gdy nastroje się poprawią, ludzie wrócą do hipermarketów.
Obecnie w każdym sklepie promocją jest objęte ok. 1000 produktów. Udział produktów w promocyjnych cenach w całym obrocie sieci skoczył z 20 do 25 proc. obrotów, a w niektórych kategoriach ta wartość przekracza już 50 proc. E.Leclerc mocno inwestujemy też w obsługę klienta, stale poszerza wybór produktów w sklepach.
Ponadto sieć stawia na markę własną. Produkty te stanowią obecnie ok. 10 proc. naszych obrotów, a w Polsce ta średnia wynosi ok. 17 proc. Do końca roku wprowadzone zostanie dodatkowo 250 produktów pod marką własną - zarówno najtańszą Eco, jak i pod szyldem Wiodąca Marka - czytamy w serwisie Wyborcza.biz.

-
Marta 2013-11-18 18:43:56
Drogo, drogo , drogo w hipermarketach. Szczególnie obserwuje ceny w Tesco. Omijam w 90 % hipermarkety .Kupuje dużo taniej gdzie indziej .
- 15:24 Dealavo: Na rynku gadżetów komunijnych brak ruchów cenowych. Winna niepewność
- 15:07 Śląsk: Od 30 kwietnia konkurs na dotacje dla firm gastronomicznych
- 14:54 Jak zorganizować punkt szczepień typu drive-thru? Są wytyczne
- 14:50 Klienci Kauflandu naciskali na wprowadzenie do sprzedaży kawy Golden Bow...
- 14:33 Białoruś dopuszcza szczepienia w centrach handlowych
- 14:27 Pepco wchodzi w e-commerce. Inne dyskonty non-food podążą za nim?
- 14:27 Jakie możliwości mają przed sobą dyskonty?
- 14:22 Dworczyk: w czwartek informacja o liczbie i miejscach punktów szczepień
-
Sklepy budowlane, meblowe, elektroniczne, sportowe i branża beauty będą...
-
Eurocash rozpoczął przegląd opcji strategicznych. Cel - maksymalizacja...
-
Sześć sklepów tygodniowo zmieni szyld z Tesco na Netto
-
Tesco znów zwalnia
-
PRCH: Nie zgadzamy się na wsparcie najemców z pominięciem wynajmujących
-
PRCH: Straty branży centrów handlowych rosną o kolejne miliardy zł
- 1 Marta Florczak w zarządzie Lidl Polska. Przechodzi z Auchan
- 2 Zwolnienia grupowe w Tesco Polska. Ponad 1200 pracowników na liście
- 3 POHiD: zawieszenie zakazu handlu w niedziele zwiększy wpływy podatkowe
- 4 Tesco znów zwalnia
- 5 Twardy lockdown? Mogą zamknąć sklepy budowlane i RTV/AGD
- 6 Poseł PiS: Za 350 zł można zrobić zakupy na ... cały miesiąc
-
Koniec z tanimi zakupami w zagranicznych e-sklepach? Rząd uszczelnia VAT
-
W styczniu handel dołożył do budżetu państwa ponad 197 mln zł
-
Carrefour w 2021 roku dostał ponad 400 tys. zł w ramach pomocy rekompensującej covid-19
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »GORĄCE OFERTY
POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.