Prezes E.Leclerc: Rok 2016 zakończyliśmy z obrotem na poziomie 2,7 mld zł

Prezes E.Leclerc wskazywał, że sieć rozwija się w zgodzie z trendami konsumenckimi, co pozwala optymistycznie patrzeć w przyszłość. Jako przykłady trendów prezes Magre wskazał współpracę z polskimi, regionalnymi i lokalnymi dostawcami, rozwój szerokiej oferty produktów premium w tym bio, organicznych, bezlaktozowych, bezglutenowych oraz oferowanie zakupów w kanale e-commerce.
- Poszukujemy producentów, którzy wzbogacą naszą ofertę. Robimy to z myślą o naszych klientach, dla których różnorodność proponowanych produktów staje się dziś szczególnie ważna - podkreśla Jean-Philippe Magré, prezes E.Leclerc Polska
ARC Rynek i Opina zrobił dla E.Lecler badania, z których wynika, że konsumenci kupują żywność tradycyjną i lokalną, bo smakuje lepiej (65 proc.), taki zakup wspiera polską gospodarkę (51 proc.), taki zakup to świadomy wybór, tego co się je (49 proc.).
Grupa E.Leclerc to obecnie 47 sklepów w 42 miastach, 11 e-sklepów, 15 stacji benzynowych, 600 dostawców, 5 tys. pracowników i 2,7 mld zł obrotów w 2016 roku.