PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Prezes Emperii: największy potencjał jest w formacie supermarketów

Autor: portalspozywczy.pl 24 sierpnia 2010 14:38

Prezes Emperii: największy potencjał jest w formacie supermarketów

- Największy potencjał do rozwoju dla naszej Grupy znajduje się wśród sklepów od ok. 100 mkw. do 1,2-2 tys. mkw. sali sprzedaży, rozumianych jako supermarket. Mam na myśli placówki oferujące szeroką gamę produktów świeżych, położonych blisko konsumenta (na osiedlu lub przy często uczęszczanej drodze) - przyciągających konsumentów do codziennych i częstych zakupów - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Artur Kawa, prezes Grupy Handlowej Emperia.

Według prezesa Emperii w Polsce mamy dużą grupę wrażliwych cenowo konsumentów, ale to powoli się zmienia. - Jest duża szansa na to, że już wkrótce będziemy krajem, gdzie większa część społeczeństwa będzie mogła sobie pozwolić na to, żeby korzystać z dużego wyboru asortymentu i dostępu do produktów świeżych. Konsumenci będą chcieli mieć wybór, aby jeść to co lubią i to na co mają ochotę, a nie to co jest oferowane w sklepach o ograniczonym asortymencie - wyjaśnia Artur Kawa.

I dodaje: - Na rynku niemieckim sukces odnoszą obecnie dwa formaty. Pierwszy to dyskonty, z ofertą dla konsumentów wrażliwych na cenę, którzy poruszają się w wąskim asortymencie, zaś drugi to supermarkety, w których wybór jest bardzo szeroki, z dużym udziałem produktów świeżych, z naciskiem na dania gotowe. Te dwa formaty dobrze się rozwijają, a ich udział w rynku systematycznie rośnie. Właśnie w formacie supermarketów upatrujemy szansy dla nas. To szansa dla polskiego handlu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7878

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    9,99

  • Śr

    7,70

  • Min

    4,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.