Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Prezes Emperii: Proces wyboru inwestora dla detalu nie pomaga nam w prowadzeniu działalności

W czwartym kwartale odczuliśmy nieznaczne pogorszenie warunków zakupowych, nie udało nam się uzgodnić z producentami promocyjnych warunków handlowych - mówi Artur Kawa, prezes Emperii.
Reklama

Według prezesa problemy w negocjacjach z dostawcami wynikają głównie z tego, że ciągle nie wiadomo jakiego rodzaju podmiot przejmie Stokrotkę. Producenci nie wiedzą, czy dywizja detaliczna Emperii trafi w ręce inwestora finansowego, czy też branżowego (z którym już współpracują), który po zamknięciu transakcji będzie chciał renegocjować i poprawiać warunki już zawartych umów handlowych.
Obecnie 65 proc. towarów do sklepów sieci Stokrotka dostarczane jest przez Grupę Eurocash. - Mamy uzgodnione bardzo dobre warunki dostaw z hurtowni należacych Eurocashu - zaznacza Artur Kawa. Pozostałe 35 proc. asortymentu dostarczają do sklepów Stokrotki lokalni dystrybutorzy lub bezpośrednio producenci.
Jak zapewnia prezes Kawa w okresie przedświątecznym udało się zorganizować bardzo efektywne akcje promocyjno-marketingowe. - Sporo inwestowaliśmy w kampanie marketingowe, które przyniosły świetne efekty sprzedażowe, ale odbiły się na wielkości uzyskanych marż - mówi prezes Emperia Holding.
- Zaprowadziliśmy klientom bardzo atrakcyjny mix cenowo-asortymentowy, wsparty kampaniami promocyjnymi w lokalnych stacjach radiowych. Efekty sprzedażowe przerosły nasze oczekiwania - tłumaczy.

 

 

 

Czytaj wiecej:portalspozywczy.pl 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.