Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Prezes Eurocashu: Będziemy rozwijać niektóre z franczyzowych brandów Emperii

- Po przejęciu sieci franczyzowych Emperii, liczących 4,5 tys. sklepów, dysponujemy w sumie 9 tysiącami placówek handlowych i mamy aktualnie w swoim portfolio ponad 20 brandów. Nie potrzebujemy aż tylu, ale z pewnością część z nich będziemy rozwijać pod dotychczasową nazwą ze względu na ich duży potencjał - powiedział prezes Eurocashu Luis Amaral. Eurocash szacuje synergie wynikające z przejęcia spółek dystrybucyjnych należących do Emperii na 120-130 mln zł w ciągu 18-24 miesięcy.
Reklama

-  Będziemy cały czas starali się efektywnie rozwijać, wykorzystując efekt synergii w takich obszarach jak sieci franczyzowe, logistyka, warunki zakupowe oraz IT. Odkąd przejęliśmy Eurocash od Jeronimo Martins, nasze obroty wzrosły dziesięciokrotnie. Rozwój firmy przyspieszył po wejściu na giełdę. Mamy ambitne plany rozwoju - dodał Luis Amaral.

Zapytany, czy zmiana właściciela detalu Emperii, która jest w trakcie transakcji sprzedaży, ma znaczenie dla Eurocashu jako nowego właściela Tradisu, Luis Amaral odpowiedział: - Nie ma dla nas znaczenia, kto zostanie właścicielem Stokrotki. Jesteśmy zobowiązani umową do zaopatrywania tej sieci  - powiedział prezes Amaral.

Umowa została zawarta na okres 24 miesięcy. Prawo do rozwiązania umowy przysługuje wyłącznie spółce Stokrotka z zachowaniem 6-miesięcznego okresu wypowiedzenia, które może nastąpić najwcześniej po 12 miesiącach od dnia wejścia w życie umowy. 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.