Prezes Frisco.pl: Wirtualny sklep zwiększył sprzedaż niektórych produktów nawet o 1000 proc.

- Znacząco zwiększyła się też sprzedaż niemal wszystkich produktów, które znalazły się na wirtualnych półkach. Niektóre z nich zanotowały wzrost sprzedaży nawet do 1000 proc. Jednym z celów całej akcji było sprawdzenie, jak zachowują się użytkownicy aplikacji mobilnej e-supermarketu. Zebraliśmy dużo informacji w tym zakresie, które z pewnością wykorzystamy przy tworzeniu nowych funkcjonalności sklepu. Szczegółów jednak na tym etapie nie zdradzamy - dodaje Grzegorz Bielecki.
Zapytany, czy użytkownicy sklepu rozpoczęli już świąteczne zakupy, odpowiada: - Patrząc na sprzedaż przez tych kilka dni grudnia, można powiedzieć, że przygotowania do świąt zaczynają już nabierać rozpędu. Jednak ze względu na asortyment, jaki oferujemy, tzn. produkty spożywcze, spodziewamy się, że szczyt zakupowy przypadnie na około tydzień przed Wigilią. W okresie przedświątecznym obserwujemy wzrost sprzedaży w różnych kategoriach, począwszy od produktów świeżych jak ryby, mięsa, nabiał, ale też owoce i warzywa, przez napoje, na słodkościach kończąc - mówi prezes Frisco.pl.