Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Prezes Grupy Muszkieterów: Polski konsument szybko akceptuje zmiany

Dzięki temu, że (polski - red.) rynek jest niedojrzały, jest w stanie notować taką dynamikę i rosnąć tak szybko. Dzięki e-commerce jest on w stanie utrzymać to tempo jeszcze przez wiele lat, rozwijając się przy tym w nowych obszarach. To duża szansa dla przedsiębiorców, którzy – szczególnie w sektorze handlu – muszą być bardzo elastyczni w swoich działaniach - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Patrick Renault, prezes Grupy Muszkieterów.
Reklama

Na jakim etapie rozwoju jest polski rynek nowoczesnych technologii?

Posłużę się przykładem, który świetnie odpowie na to pytanie. Grupa Orange podjęła kilka miesięcy temu decyzję o wdrożeniu na polskim rynku projektu płatności bezdotykowych. Fakt, że projekt dotyczy Polski, a nie Francji, czyli rynku, z którego firma się wywodzi, pokazuje, jak ogromna jest dynamika zmian w polskim społeczeństwie. Osobiście jestem bardzo zaskoczony tempem zachodzących transformacji i tym, jak bardzo polski konsument chce wykorzystywać nowe, innowacyjne technologie oraz e-commerce w codziennym życiu. Moim zdaniem docelowo Polska wyprzedzi Francję jeśli chodzi o nowe technologie i ich wykorzystanie w handlu, np. w ramach e-commerce. We Francji wszystko odbywa się powoli – najpierw trzeba przekonać konsumenta, zmienić jego przyzwyczajenia i zwyczaje zakupowe. W Polsce porażająca jest prędkość, z jaką zachodzą zmiany. Jak chętnie są one akceptowane i wykorzystywane przez konsumentów.

www.portalspozywczy.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum