PARTNER PORTALU

Prezes Intermarché: Na dłuższą metę wojna cenowa jest zbyt kosztowna

Autor: Wiadomości Handlowe 20 stycznia 2014 14:04

Osłabienie rynku, które miejmy nadzieję jest już za nami, poważnie zmieniło wrażliwość cenową polskiego konsumenta. Taki okres najbardziej sprzyja dyskontom. Pozostali gracze, obok prezentowania swoich głównych walorów, muszą również pogłębić inwestycje w ceny - wskazuje na łamach Wiadomości Handlowych Krzysztof Waligórski, prezes sieci supermarketów Intermarché.

Na dłuższą metę wojna cenowa jest jednak zdaniem Waligórskiego zbyt kosztowna. Jak czytamy w Wiadomościach Handlowych, sieci nie będą mogły sobie pozwolić na jej kontynuowanie. Prezes Intermarche podkreśla, że należy zachować niskie ceny, ale długotrwały sukces odniosą ci, którzy obok odpowiedniej strategii cenowej zbudują ofertę wykraczającą poza to, co może zaproponować dyskont.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • narciarz 2014-02-05 18:36:11

    nie, to zimowy zjazd cenowy....

  • pamietam 2014-01-20 16:11:55

    Zdaniem Krzysztofa Waligórskiego, pełnomocnika zarządu Grupy Muszkieterów, rok 2013 będzie sprzyjał pogłębieniu zjawiska dzielenia swoich zakupów pomiędzy sieci dyskontowe i pozostałe, a granica pomiędzy dyskontem a supermarketem dalej będzie się zacierać, na skutek "jakościowego nastawienia" tych pierwszych. - Z punktu widzenia obrotów należy się spodziewać stabilizacji i utrzymania obrotów na poziomie średnich wyników uzyskanych w 2012 roku. Dochodzimy do dna spowolnienia i bardziej znaczących wzrostów należy spodziewać się na przełomie 2013 i 2014 roku - mówi Krzysztof Waligórski w rozmowie z portalem Franchising.pl.HALO CZY TU WZROSTY?

  • sympatyk 2014-01-20 16:08:55

    na droge torba i kij...

ZOBACZ WSZYSTKIE (4)





BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8085
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.