PARTNER PORTALU

Prezes Jeronimo Martins: Ekspansja zagraniczna Biedronki to tylko kwestia czasu

Autor: EK 4 marca 2021 14:34

Prezes Jeronimo Martins: Ekspansja zagraniczna Biedronki to tylko kwestia czasu fot. Pedro Soares dos Santos, prezes Jeronimo Martins oraz Luis Araujo dyrektor generalny sieci Biedronka

- Żadne z naszych planów inwestycyjnych i ambicji rozwijania Biedronki poza Polską, nie zmieniły się. Zostały jedynie ze względu na wybuch pandemii przełożone na późniejszy czas. To tylko kwestia czasu. Przez najbliższe pół roku będziemy obserwować rozwój sytuacji pandemicznej, by móc wrócić do naszych planów - powiedział Pedro Soares dos Santos, pytany o ekspansję szyldów Biedronka do Rumunii oraz Hebe do Czech i Słowacji.

Na pytanie jakie Biedronkę czekają wyzwania w 2021 roku Luis Araujo, dyrektor generalny sieci Biedronka odpowiedział, że dla firmy zawsze największym wyzwaniem jest dostarczenie wartości dla polskiego konsumenta, jego zmieniających się oczekiwań zakupowych i asortymentowych. Polski konsument jest bardzo wymagający, wrażliwy cenowo i podchodzący z dużym zaufaniem do marek własnych sieci handlowych. Z tego względu firma chce wzmocnić swoją ofertę w pobliżu konsumenta rozwijając mniejszy format sklepów, ale także odpowiedzieć na potrzeby młodszych pokoleń, dokonując digitalizacji sprzedaży. Jesteśmy bardzo zadowoleni z naszego partnerstwa z Glovo. Jako sprzedawcy detaliczni najmocniej koncentrujemy się na handlu stacjonarnym, ale ewolucja zachowań zakupowych i potrzeby młodego pokolenia kierują nas w stronę świata cyfrowego. Oferujemy takie usługi od kwietnia 2020. Wypracowaliśmy model współpracy opierający się na naszych specjalizacjach, czyli Glovo jest odpowiedzialne za dostawy a my za kompletowanie zamówień klientów. Poszerzamy zasięg naszej usługi geograficznie. Obecnie jesteśmy dostępni online już w 31 miastach od największych aglomeracji po mniejsze miasta: Warszawa, Poznań, Wrocław, Opole. Chcemy rozszerzać usługę na kolejne obszary, ale także uatrakcyjniać asortyment, dostępny online. Liczba zamówień wzrasta, ale także nasza wydajność w tym zakresie wzrasta. W tym samym czasie ewoluuje technologia, której używamy więc poziom doświadczenia z zakupów online w Biedronce rośnie. Jest to obszar rozwoju, który w najbliższym czasie będziemy eksplorować.

Na pytanie o docelowy format i liczbę sklepów Biedronka a także otwieranie sklepów franczyzowych Luis Araujo odpowiedział: - Powoli nie postrzegamy Biedronki jako formatu typowego dyskontowego. Oczywiście odnosimy się z wielkim szacunkiem do naszych korzeni i bazy na której nasz sukces oparty na niskich cenach był możliwy. Obecnie oczekiwania konsumentów ewoluują a my wraz z nimi. W następnej dekadzie widzimy możliwość otwierania kolejnych sklepów, które odpowiadają rosnącym oczekiwaniom konsumentów. Nie chciałbym jednak określać docelowej liczby sklepów. Obecnie mamy ok. 100 sklepów franczyzowych i agencyjnych. W modelu franczyzowym sklepu mogą być otwarte w niedziele. Na ten rok mamy przygotowanych 75 lokalizacji w mniejszych miastach i na wsiach. 20 proc. z nich będą działały w modelu czysto franczyzowym.


  • Drzwi wyjściowe 2021-03-09 17:22:00

    Gărgăriță : )

  • Drzwi wejściowe 2021-03-04 18:13:52

    Tja, chyba od 2017 to słyszymy

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)





BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8300

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    8,95

  • Śr

    4,98

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.