Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Prezes Kaufland Polska o planach na 2019: Nowe marki własne i nowe sklepy

Rok 2018 przyniósł wiele zmian, które Kaufland wprowadził z myślą o tym, aby cotygodniowe zakupy były dla klientów przyjemnością. Był to dla sieci czas dalszego rozwoju i modernizacji marketów - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Gunnar Günther, prezes zarządu Kaufland Polska.
Reklama

- Kaufland otworzył kolejne sklepy w Jarosławiu i Głogowie i obecnie ma w Polsce już 208 marketów. Firma nadal intensywnie modernizuje dotychczasowe sklepy, odświeżając ich wygląd oraz wdrażając nowoczesne i przyjazne dla środowiska rozwiązania. W tym roku Kaufland unowocześnił sklepy w Jabłonnie, Tomaszowie Mazowieckim, Tarnowie, Zabrzu i Wołominie - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Gunnar Günther, prezes zarządu Kaufland Polska.

- Markety są wyposażane w nowe, przestronne lady z produktami mięsnymi, wędlinami, serami i rybami, nowoczesne regały i stoiska piekarnicze czy energooszczędne oświetlenie i wysokiej klasy energetycznej lodówki.  W nowo otwieranych i w wybranych sklepach po modernizacji uruchamiana jest strefa kawiarniano-gastronomiczna, w której można skorzystać z oferowanych przekąsek i napojów. W ponad 50 marketach stosowana jest już technologia odzysku ciepła z instalacji chłodniczych, dzięki czemu sieć stale zmniejsza emisję dwutlenku węgla oraz zużycie energii. W ramach przyszłych modernizacji, nowoczesne rozwiązania będą wdrażane również w pozostałych sklepach - dodaje.

Sieć w 2018 roku rozszerzała również swój asortyment, w tym o produkty marek własnych. - Dzięki nowej marce własnej K-free, Kaufland wspiera swoich klientów w prowadzeniu zdrowej, urozmaiconej, a przede wszystkim smacznej diety pozbawionej laktozy i glutenu. Osobom poszukującym szybkich i smacznych przekąsek, sieć ma z kolei do zaoferowania produkty marki K-to go. Są one uzupełnieniem codziennego menu dla wszystkich, którzy nie mają czasu na samodzielne przygotowywanie porannych posiłków. W asortymencie sieci dostępna jest także marka K-Bio, która obejmuje certyfikowane artykuły ekologiczne - mówi prezes sieci.

- Firma wprowadziła także do swojej oferty produkty mięsne certyfikowane znakiem jakości QAFP. Są to wyroby pochodzące wyłącznie ze sprawdzonych polskich hodowli, w których system produkcji kontrolowany jest na każdym jej etapie w ramach koncepcji „od pola do stołu” - dodaje.

Kaufland rozwijał swoją ofertę również w segmencie artykułów przemysłowych. - Wprowadzona w 2018 roku marka własna Bevola obejmuje artykuły drogeryjne dla całej rodziny − różnego rodzaju kosmetyki dla kobiet, mężczyzn, dzieci oraz niemowląt. Sieć oferuje także ubranka dla najmłodszych. Artykuły marki własnej Kuniboo przeznaczone są dla niemowląt oraz dzieci do 4 roku życia. Z kolei marka Hip&Hopps obejmuje tekstylia dla starszych dzieci - informuje Gunnar Günther.

Od kwietnia br. w marketach sieci funkcjonuje Program PAYBACK. - Cieszy się on dużym zainteresowaniem klientów. Kaufland stał się tym samym jedyną siecią handlową w Polsce, która może zaoferować swoim klientom multipartnerski program lojalnościowy. Dzięki niemu klienci mogą odnosić liczne korzyści zarówno w sklepach sieci, jak i u partnerów programu - mówi prezes.

Kaufland otworzył również w 2018 roku jeden z najnowocześniejszych automatycznych magazynów w Europie. Zastosowane w nim rozwiązania pomagają pracownikom w procesie przygotowywania zamówień, zwiększając ich efektywność.

Sieć wprowadziła także nowy format gazety reklamowej. - Oprócz standardowych informacji o aktualnej ofercie na klientów czeka szereg dodatkowych materiałów − specjalnych filmów, zdjęć, modeli różnych produktów, przepisów kulinarnych i licznych ciekawostek dotyczących zastosowania poszczególnych produktów, dostępnych za pośrednictwem dedykowanej, darmowej aplikacji ,,Kaufland - Gazetka 3D’’. Dodatkowo sieć umożliwiła klientom płatność za zakupy poprzez Apple Pay. Dzięki nowej usłudze zakupy w sklepach, można zrobić posiadając ze sobą jedynie smartfon z aplikacją - podaje Gunnar Günther.

Jakie plany ma sieć na obecny rok? - W 2019 roku Kaufland będzie kontynuować realizację przyjętej strategii. Sieć planuje otworzyć kilka kolejnych sklepów, a także nadal modernizować istniejące placówki, wdrażając nowoczesne rozwiązania - mówi prezes.

- Sieć nadal będzie uważnie obserwować potrzeby konsumentów i dostosowywać do nich swoją ofertę. W planach przedsiębiorstwa na przyszły rok jest wprowadzenie nowych marek własnych i rozszerzanie oferty marek już istniejących. Kaufland będzie jeszcze mocniej angażować się w społeczną odpowiedzialność biznesu, która odgrywa coraz większą rolę w strategii firmy. Sieć będzie podejmować szereg działań mających na celu ograniczenie zużycia i produkcji opakowań z tworzywa sztucznego oraz przeciwdziałanie marnowaniu żywności - dodaje Gunnar Günther.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum