Prezes Krynica Vitamin: Sieci handlowe oczekują innowacji od dostawców private labels
- Rozwijamy się szybciej niż rynek, nasze przychody rosną o 30 proc. rocznie. Pracujemy na opinię producenta usługowego o dużym potencjale innowacyjnym - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Konrad Subda, prezes zarządu spółki Krynica Vitamin.
Jak tłumaczy Konrad Subda, brandowy właściciel musi przeprowadzić ten cały proces "od A do Z" - oprócz pomysłu i produkcji, czeka go gigantyczna praca i inwestycje związane z wprowadzeniem produktu na rynek i jego wsparciem.
Krynica Vitamin opracowuje kilkadziesiąt, a nawet kilkaset nowych rozwiązań w ciągu roku. W 2011 r. było to 50, w 2012 - trochę powyżej 100, a w 2013 - blisko 250 nowych receptur.
- Nie mówię, że wszystkie nowe rozwiązania były bardzo innowacyjne - część bazowała na naśladowaniu rynkowych rozwiązań, część była opracowana na podstawie ścisłych wytycznych klientów, ale wiele stworzyliśmy sami od podstaw, patrząc to co się dzieje na rynku - nie tylko polskim - inspiracją były trendy europejski i światowe. Obserwujemy trendy rynkowe poprzez pryzmat naszych klientów - dodaje prezes Krynicy Vitamin.
- Co ważne, nasi klienci są coraz bardziej otwarci na innowacje. Sieci handlowe oczekują już więcej od dostawców private labels niż tylko kopiowanie produktów. Obecnie to sieci są innowatorami i mam na myśli nie tylko Biedronkę, w której w ostatnim czasie wprowadziliśmy choćby energetyk dedykowany kobietom czy o smaku kokosowym. Z Żabką np. rozwijamy projekt alkopopów, czyli niskoalkoholowych napojów. To oni są dziś innowatorami i wyprzedzają brandowe firmy. I to jest dziś ogromna zmiana w jakości konkurowania wśród firm i sieci. My ustawiamy się pozycji doradcy, który dzięki swojej wiedzy rynkowej i technologicznej ma możliwość proponowania naszym klientom gotowych rozwiązań mających w naszej ocenie duży potencjał rozwojowy. Przygotowujemy dla kontrahentów całą analizę dotyczącą danego produktu, dostarczamy próbki napoju, wraz z kompleksową wiedzą na temat trendów rynkowych, podobnych wdrożeń ect. Często proponujemy również rodzaj opakowania, pojemność a takze projekt graficzny. Badamy również czy dany napój będzie konkurencyjny cenowo w porównaniu z wyrobami oferowanymi przez rynek - tłumaczy Konrad Subda.
- Dlatego wyraźnie widać, że ilość produktów markowych na półkach sklepowych kurczy się w dość szybkim tempie - podsumowuje.

- 15:57 W Saragossie modne przychodzenie do barów w piżamach o godz. 6 rano w niedzielę
- 09:56 Alibaba ma zapłacić 2,8 mld dolarów za naruszenie zasad konkurencji
- 07:40 Co w e-commerce piszczy? Przypominamy najważniejsze wydarzenia tygodnia
- 07:40 Jesteśmy po szczycie fali epidemii, ale liczba zakażeń nie będzie spadać szybko
- 07:38 Ubiegły rok był dobry dla polskich start-upów
- Sb 16:02 W bytomskim centrum handlowym powstanie punkt szczepień
- Sb 15:58 TEDi najemcą nyskiej Dekady
- Sb 11:14 W Warszawie protest przedsiębiorców; policja zatrzymała Pawła Tanajno
-
Sklepy budowlane, meblowe, elektroniczne, sportowe i branża beauty będą...
-
Zwolnienia grupowe w Tesco Polska. Ponad 1200 pracowników na liście
-
Eurocash rozpoczął przegląd opcji strategicznych. Cel - maksymalizacja...
-
Sześć sklepów tygodniowo zmieni szyld z Tesco na Netto
-
PRCH: Nie zgadzamy się na wsparcie najemców z pominięciem wynajmujących
-
Tesco znów zwalnia
- 1 Marta Florczak w zarządzie Lidl Polska. Przechodzi z Auchan
- 2 Zwolnienia grupowe w Tesco Polska. Ponad 1200 pracowników na liście
- 3 POHiD: zawieszenie zakazu handlu w niedziele zwiększy wpływy podatkowe
- 4 Tesco znów zwalnia
- 5 Twardy lockdown? Mogą zamknąć sklepy budowlane i RTV/AGD
- 6 Poseł PiS: Za 350 zł można zrobić zakupy na ... cały miesiąc
-
W styczniu handel dołożył do budżetu państwa ponad 197 mln zł
-
Carrefour w 2021 roku dostał ponad 400 tys. zł w ramach pomocy rekompensującej covid-19
-
Niebawem konsultacje ws. ROP. Przepisy wejdą w życie 1 stycznia 2022 r.
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »GORĄCE OFERTY
POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
-
Max
24,26
-
Śr
17,40
-
Min
11,23
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.