Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Prezes Kuchni Świata: Aby delikatesy miały dobre obroty muszą inwestować w szkolenia

Sieć Kuchnie Świata prowadzi negocjacje w sprawie wynajęcia powierzchni pod delikatesy w jednym z centrów handlowych w Gdyni. Oznacza to, że liczba placówek może wzrosnąć z obecnych 14. do 15.
Reklama

Zdaniem prezesa Ryszarda Dymnego aby sklep z ekskluzywną żywnością był rentowny, musi zatrudniać przeszkolony personel, który pełni raczej funkcję doradcy, a nie sprzedawcy. I dodaje, że nie wszystkie sklepy Kuchni Świata są rentowne, właśnie ze względu na problem ze znalezieniem chętnych do nauki pracowników. - Organizujemy szkolenia i egzaminy dla personelu, ale ciągle nie osiągnęliśmy w przypadku wszystkich zatrudnionych, takiego pułapu obsługi, z którego byłbym w pełni zadowolony - zdradza prezes Dymny.

Rolą pracownika sklepu delikatesowego jest doradzenie, jakich przypraw można użyć do danego dania, z jakim winem skomponować, itp. Proste podawanie produktów i wydawanie paragonu to o wiele za mało na potrzeby klientów, którzy korzystają z tego rodzaju placówek.

Kuchnie Świata od ponad 20 lat importują surowce i produkty spożywcze z całego świata. Firma sprzedaje towar przez sieć 14 sklepów w najmodniejszych galeriach handlowych w Polsce, jak również za pośrednictwem sklepu internetowego. Spółka rozważa debiut giełdowy. Kuchnie Świata w 2009 r. miały ok. 70 mln zł przychodów ze sprzedaży.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (2)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.