Prezes Netto Polska: Do końca roku będzie działać 40 sklepów w koncepcie 3.0

Koncept 3.0 to nowa strategia marki, która narodziła się w Danii. Zakłada ona wprowadzenie zmian, które są odpowiedzią na potrzeby klientów. Pierwszy na rynku polskim sklep Netto w zupełnie nowej odsłonie został otwarty w styczniu w gdańskiej Galerii Madison. Nowe rozwiązania służą zwiększeniu komfortu zakupowego klientów, a składają się na nie m.in. duża powierzchnia sklepu, szerokie alejki, poszerzony asortyment, wyeksponowane strefy świeżych owoców i warzyw, piec do wypieku pieczywa bezpośrednio w sklepie, naturalne materiały, z jakich wykonano wyposażenie, ściana „żywych kwiatów”, podkreślająca świeżość produktów, nowa kolorystyka i oszczędna komunikacja.

Nowe, uproszczone i unowocześnione logo odzwierciedla kierunek zmian, definiowanych przez cztery strategiczne filary, na których opiera się koncept 3.0: skandynawski charakter – skandynawskie wartości i skandynawski design; korzyść – utrzymanie niskiej ceny, dbałość o najwyższą jakość, a także współpraca z lokalnymi społecznościami; śmiałość – wyrazista komunikacja, zdecydowany kierunek zmian; prostota – prosta i łatwa nawigacja, proste rozwiązania w zarządzaniu sklepem i obsłudze klienta.
- Nowe logo to kolejny krok składający się na ujednolicenie naszej komunikacji oraz realizację konceptu Netto 3.0 na polskim rynku – dodaje Janusz Stroka, CEO Netto Polska. - Obecnie w nowej odsłonie funkcjonuje 5 sklepów. Do końca tego roku zgodnie z tych konceptem zostanie zmodernizowanych 40 placówek.