Prezes Netto Polska: Przykładamy wiele uwagi do oferty non food
- Od lat staramy się tak budować naszą ofertę, aby klienci z łatwością znaleźli u nas to, czego aktualnie poszukują – mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska. - Lubimy ich pozytywnie zaskakiwać, dlatego tak wiele uwagi przykładamy do oferty non food, którą można znaleźć na Jarmarku Netto - dodaje.
Sieć Netto jest obecna na polskim rynku od 23 lat. Jak mówi jej prezes, skandynawski styl dekorowania wnętrz, charakterystyczny dla marki własnej Netto, Decorado, jest już widoczny w wielu polskich domach.
Obecnie sieć posiada ok. 370 sklepów oraz zatrudnia ponad 5,5 tysiąca osób. Daje jej to trzecie miejsce na krajowym rynku dyskontów. Marka niejednokrotnie wyprzedza trendy – jako pierwsza wprowadziła w swoich sklepach „Półkę Zdrowia”, czyli stałe miejsce, w którym klienci mogą z łatwością znaleźć szereg wielu produktów z kategorii bio, wege, bezglutenowych lub tzw. zdrowej alternatywy.
Przeczytaj także:
Firma stawia na lokalnych dostawców, dlatego zdecydowana większość asortymentu dostępnego w Netto pochodzi od polskich dostawców. To, co wyróżnia Netto, to także model współpracy z lokalnymi firmami takimi, jak piekarnie czy producenci wyrobów mięsnych. Na terenie sklepów otwarte są stoiska firm partnerskich, na których klienci mogą kupić świeże pieczywo wypiekane według tradycyjnych receptur oraz mięso i wędliny – jest to rozszerzenie i uzupełnienie oferty dostępnej w Netto, dzięki której klienci otrzymują jeszcze więcej możliwości wyboru.
Marka organizuje kampanię urodzinową. Jednym z jej elementów jest konkurs, aby wziąć w nim udział, od 10 do 30 września trzeba zrobić zakupy o wartości minimum 23 zł. Następnie należy sfotografować liczbę 23 w dowolnej formie i aranżacji. Może to być numer domu, mieszkania bądź też numer na koszulce ulubionego sportowca – w tym przypadku kreatywność leży po stronie uczestników. Kolejny krok to wgranie swojego zgłoszenia na stronę konkursową: konkursnetto.pl, tam musimy podać również numer paragonu. Na zwycięzców czekają nagrody: 12 voucherów na wakacje Itaka, o wartości 5 tys. zł każdy, 69 bonów zakupowych o wartości 100 zł do wykorzystania w sklepach Netto, 45 produktów Clatronic, 60 zestawów kosmetyków Dove, 30 zestawów przypraw Prymat, 42 wkrętarki Boscha.
Przeczytaj także:
Sieć sklepów Netto z okazji swoich urodzin przygotowała także promocję 2+1. Przy zakupie dwóch wybranych produktów, trzeci dostaniemy za 1 grosz. Promocja obowiązuje od 10 do 30 września.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- Nd 18:34 Zakopane: Mimo zakazów otworzyła się największa na Krupówkach restauracja
- Nd 18:24 Prezydent: Rozumiem zniecierpliwienie ludzi obostrzeniami, ale przepisy...
- Nd 18:14 KiK w 2020 otworzył 56 sklepów i ma podobne plany na ten rok
- Nd 16:40 Rok 2021 przyniesie dalszy rozwój sieci 5G i internetu rzeczy
- Nd 12:21 KOWR promuje za granicą polską żywność pomimo pandemii
- Nd 11:13 Badanie: Ponad 65 proc. przedsiębiorców uważa, że pandemia trwale zmieni...
- Nd 10:07 Wartość banknotów w Polsce w ciągu dekady potroiła się
- Sb 14:50 Kaufland Polska: Udało się nam ograniczyć zużycie plastiku o prawie 1400 ton...
-
PKD sklepów franczyzowych nie uprawnia ich do tarczy, pomimo, że nie mogą...
-
Chiny: Xi pisze list do byłego szefa Starbucksa i zachęca do poprawy relacji...
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
W którą stronę pójdzie transformacja galerii handlowych?
-
Biedronka: Na opakowaniach produktów pojawi się komunikat o segregacji śmieci
-
Analitycy: Popyt na materiały remontowo-budowlane utrzyma się
- 1 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 2 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 3 Wynagrodzenie na stanowisku kasjer w Kaufland wzrośnie do max. 4100 zł brutto
- 4 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 5 Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
- 6 Właściciel zakładów mięsnych Henryk K. ujęty w Argentynie
-
Hybrydowy kongres, czyli EEC w 2021 roku
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.