Prezes Pamapolu: Sieci handlowe mają duże wymagania wobec dostawców
Robert Jankowski, prezes Pamapolu, zwrócił w rozmowie z portalspozywczy.pl mówiło o wysokich oczekiwaniach sieci handlowych w stosunku do dostawców. Wymuszają one dostosowanie się firm oraz ciągłe wprowadzanie nowych rozwiązań i produktów.
- Żeby sprostać ich wymaganiom zatrudniamy coraz lepszych ludzi. Pracujemy z trade marketingiem sieciowym, jak również obszarami jakościowymi nad wytworzeniem nowych produktów. Mamy wspólne warsztaty z dużymi sieciami handlowymi, na których pokazujemy nasze pomysły. Rozmawiamy z nimi o kategoriach. O tym, jak rozwijać poszczególne produkty w obszarze ich zainteresowań, podnosząc marżę zarówno naszą, jak i ich - przyznał prezes Pamapolu.
Odnosząc się do problemu wykorzystywania przez sieci handlowe swojej uprzywilejowanej pozycji i stosowania nieuczciwych praktyk handlowych, Jankowski zauważył, że przyjęty ostatnio przez rząd projekt ustawy w tej sprawie będzie trudny do wdrożenia.
Przeczytaj także:
- Można wszystko ładnie napisać w ustawach, projektach, a życie to weryfikuje. Tylko współpraca tworzy dobrą atmosferę. Daje biznes dla obu stron, zarówno dla producenta, jak i sieci handlowych. Jeżeli i producenci i sieci będą stały po dwóch stronach, to nie będziemy rozwijać kategorii, ani nie ściągniemy większej liczby konsumentów do tego żeby kupowali nasze produkty - wyjaśnił.
Jankowski przyznał, że sieci handlowe chętniej sięgają po dużych dostawców. Zaznaczył jednak, że na rynku jest także miejsce dla mniejszych, lokalnych producentów.
Więcej na portalspozywczy.pl


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- Sb 16:55 AI, big data, biometria, chmura - trendy, które zyskują na znaczeniu
- Sb 15:00 Grupa Piotr i Paweł: Sąd oddalił zażalenia na zatwierdzenie układów
- Sb 14:01 Większość mieszkańców stolicy założyła maseczki
- Sb 13:21 W niedzielę sklepy zamknięte
- Sb 12:46 PO: rekompensaty dla wszystkich przedsiębiorców, handel w niedzielę
- Sb 12:02 Prof. Gut: we wtorek lub środę dowiemy się, w którą stronę zmierza pandemia w...
- Sb 11:01 CSA i NASA ogłosiły konkurs na produkcję kosmicznej żywności
- Sb 10:25 Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
-
Vollmart, nowa marka hard dyskontów w Polsce. Co na to Walmart?
-
ZPPHiU: Rząd wspiera galerie handlowe kosztem polskich przedsiębiorców
-
Pracownicy handlu będą musieli nosić maski typu FFP2 i FFP3?
-
Castorama zamiast Tesco w Starogardzie Gdańskim
-
W tym roku Sweet Gallery otworzy w Polsce 180 nowych punktów
- 1 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 2 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 3 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 4 Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 5 2,5 mld euro sprzedaży Spar Group
- 6 Podatek cukrowy zmienił ceny w sklepach: Podrożała nie tylko cola...
-
Ostatni dzwonek na Tarczę 2.0. PFR wyjaśnia wątpliwości
-
GieldaRolna.pl: docieraj do odbiorców z sektora rolno-spożywczego
-
15 odpowiedzi na 15 pytań o tarczę 2.0 PFR
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Warszawa Bemowo (Jelonki Południowe), Lazurowa, 39.18 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa Bemowo (Jelonki Południowe), Lazurowa, 65.00 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Wrocław Gądów-Popowice Południowe (Gądów Mały), Metalowców, 43.35 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa Mokotów (Wyględów), Jana Maklakiewicza, 38.80 m², sprzedam mieszkanie
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.