Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Prezes Piotra i Pawła: W e-handlu liczy się głównie rynek warszawski

- Obecnie Warszawa jest rynkiem, który wyprzedza pozostałą część kraju o całe lata pod względem rozwoju e-handlu. Stolica jest obecnie najbardziej perspektywicznym rynkiem, widzą to także inni operatorzy tacy jak Auchan, czy Tesco, którzy rozpoczynają właśnie ekspansję w Warszawie - mówi Piotr Woś, prezes sieci Piotr i Paweł. Sieć chce zwiększyć o 50 proc. liczbę zamówień w e-sklepie.
Reklama
- Według naszych szacunków w regionie warszawskim obroty naszego sklepu internetowego wyniosą w br. ponad 25 mln zł. W pierwszych czterech miesiącach tego roku obrót i ilość zamówień w tym regionie wzrosła o 50 proc. w stosunku do roku ubiegłego. Chcemy utrzymać ponad 50 proc. dynamikę wzrostu sprzedaży. Taki poziom utrzymujemy już od 2 lat - dodaje.

Dla prezesa sieci Piotr i Paweł konkurencja w e-handlu to nie tylko zagrożenie. Według niego, na nową konkurencję trzeba patrzeć z dwóch stron. Z jednej to oczywiście zagrożenie, zaś z drugiej to duża szansa na rozwój rynku i poszerzenie świadomości konsumentów dotyczącej tego typu usług.

- Edukacja konsumenta istotnie wzrośnie, gdy Auchan, czy Tesco zaczną reklamować swoje sklepy. Klienci zaczną porównywać oferowane na rynku usługi - mówi Piotr Woś.

Jego zdaniem, drugi istotny element, który pozwala na pozytywne prognozy dla rynku handlu internetowego to dzisiejsze pokolenie młodych ludzi, którzy zakładają właśnie rodziny. - To główny target dla e-sklepów takich jak nasz. W coraz większym stopniu klientami naszych sklepów internetowych są osoby, które od najmłodszych lat uczyły się, jak korzystać z internetu. Dla nich korzystanie z internetu jest czynnością naturalną, czego nie czują wcześniejsze pokolenia.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.