PARTNER PORTALU

Prezes sieci Agap: dyskonty konkurują nie tylko marką własną

Autor: dlahandlu.pl 3 listopada 2010 10:16

Grzegorz Szymczak, prezes spółki Agap prowadzącej sieć sklepów spożywczych uważa, że w Gorzowie Wielkopolskim nasycenie powierzchnią handlową jest już zbyt duże. - Pokazuje to chociażby zorganizowany przez miasto przetarg na zakup działek pod hipermarkety - mówi w rozmowie z portalem dlahandlu.pl.

- Nie ma chętnych na te działki, duże sieci widzą, że w mieście jest za dużo punktów handlowych. Wkrótce przybędzie kolejny - Kaufland. Lokalnym sieciom, takim jak Agap, coraz trudniej jest konkurować. Zwłaszcza , że dyskonty zmieniły swoją politykę i walczą o klienta nie tylko produktami marek własnych, ale coraz szerszym asortymentem produktów ze średniej i wyższej półki, które sprzedają po niższych cenach - wyjaśnia Grzegorz Szymczak.

- Tymczasem klienci robią coraz mniejsze zakupy. Liczymy na okres świąteczny - dodaje nasz rozmówca.

Średnia powierzchnia sklepów Agap to 300-350 mkw. Największy sklep liczy 985 mkw. Jest to placówka wzrocowa, z większym asortymentem.

Sklepy Agap zatrudniają około 200 pracowników.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9902
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    7,99

  • Śr

    7,39

  • Min

    4,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.