Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Prezes spółki Graal na FRSiH: Dzisiaj przedsiębiorstwa muszą być przyjazne dla konsumenta poprzez swoje wartości

Musimy umieć wyczuć czego klient będzie potrzebował jutro. Młodym ludziom zależy na innych wartościach, niż poprzedniemu pokoleniu. Dbają o środowisko, myślą o odpowiedzialności społecznej. Dzisiaj przedsiębiorstwa muszą być przyjazne dla konsumenta poprzez swoje wartości - mówił podczas debaty "Zarządzanie: bezpieczeństwo, jakość, dystrybucja" Bogusław Kowalski, prezes spółki Graal.
Reklama

Walka o zaufanie konsumentów toczy się codziennie. To dzieje się praktycznie od czasów wolnego handlu. Jak zatem walczyć o lojalność konsumenta w dzisiejszych czasach?

- Istniejemy na rynku od 30 lat. Ciężko pracujemy, aby zasłużyć na lojalność klientów. Podstawa to oczywiście jakość i cena. To normalne, że dzisiejszy klient jest bardziej wyedukowany, oczekuje od producentów czegoś więcej niż tylko "suchego produktu". Dziś musimy umieć wyczuć czego klient będzie potrzebował jutro. Młodym ludziom zależy na innych wartościach niż poprzedniemu pokoleniu. Dbają o środowisko, myślą o odpowiedzialności społecznej. Dzisiaj przedsiębiorstwa muszą być przyjazne dla konsumenta poprzez swoje wartości. To musi być jednak wiarygodny przekaz – mówił Bogusław Kowalski.

Lojalność konsumentów jest celem nadrzędnym dla firm. Ale jak wypromować produkt bez marki? O tym opowiedziała Dominika Kozarzewska, prezes zarządu Grupy Producentów Owoców „Polskie Jagody.

- To rzeczywiście na pierwszy rzut oka może być trudne. Mamy markę sezonową borówek. Budując jej brand szukaliśmy sposobu na pokazanie jakości. Trendy konsumenckie wieją nam w plecy, trzeba tylko dobrze ustawić żagiel – mówiła prezes.  

Dominika Kosarzewska wyjaśniła, że owoce promuje się bazując na ich jakości. Jest to przecież produkt jakościowy, nie masowy.

- Promujemy owoce już od 5 lat. Ideą przekazu jest pokazywanie producentów owoców i drogi jaką przebywają produkty z pól na sklepowe półki. Naszym wyróżnikiem promocyjnym jest również schładzanie owoców w ciągu 30 minut od zebrania – zaznaczyła prezes.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.