PARTNER PORTALU

Prezes Stokrotki: Miniony rok otwiera nowy etap w rozwoju sieci

Autor: www.dlahandlu.pl 17 stycznia 2014 09:58

Prezes Stokrotki: Miniony rok otwiera nowy etap w rozwoju sieci

- Rok 2013 był dla Stokrotki rokiem pełnym wyzwań. Trudny rynek, z którym przyszło się zmierzyć naszej sieci, nie stanął na drodze do realizacji założonych celów - mówi w rozmowie z portalem dlahandlu.pl Dariusz Kalinowski, prezes sieci Stokrotka.

- Do największych sukcesów minionego roku należało uruchomienie i doskonalenie własnej sieci logistycznej, której zadaniem jest zaopatrywanie w towar supermarketów Stokrotka. Wydarzenie to przełożyło się na poprawę konkurencyjności sieci poprzez zwiększenie asortymentu w kategorii produktów świeżych, obniżenie kosztów operacyjnych sklepów, podwyższenie dostępności towarów w sklepach, zwiększenie marży handlowej, poprawę poziomu jakości towaru dzięki monitorowaniu go na każdym etapie łańcucha dostaw oraz poprawę w obszarze kapitału pracującego - mówi Dariusz Kalinowski.

- Rok 2013 zaowocował opracowaniem i wdrożeniem nowego konceptu supermarketu Stokrotka, którego znakiem rozpoznawczym stała się zmodyfikowana oferta asortymentowa dopasowana do potrzeb klientów poprzez szczególny nacisk kładziony na świeże produkty wysokiej jakości: owoce, warzywa, mięsa i wędliny, pieczywo od lokalnych dostawców oraz rozszerzenie asortymentu o produkty gotowe do spożycia i poddane wstępnej obróbce kulinarnej. Uruchomienie pierwszego sklepu według tego standardu miało miejsce w październiku 2013 w Dąbrowicy koło Lublina. Nowoczesne rozwiązania ekspozycyjne i komunikacyjne są sukcesywnie wdrażane w całej sieci - dodaje prezes Stokrotki.

- W minionym roku zapadła strategiczna decyzja o rozwoju sieci Stokrotka w oparciu o opracowane rozwiązanie franczyzowe. W ostatnim kwartale 2013 sieć uruchomiła pierwszą placówkę testową, natomiast w pierwszym kwartale 2014 roku Stokrotka chce zaproponować polskim detalistom ofertę efektywnego konceptu franczyzowego, którego siła tkwić będzie w kompleksowym rozwiązaniu oferującym współpracę, poczynając od budowania asortymentu po działalność operacyjną i logistyczną.
W roku 2014 sieć dzięki sprawnie działającej logistyce i nowemu konceptowi sklepu, zamierza budować swoją przewagę konkurencyjną. Zakończenie wdrażania rozpoczętych w 2013 roku procesów, przyniesie w nowym roku istotne przyspieszenie w zakresie rozwoju sieci - podsumowuje Dariusz Kalinowski.
Podobał się artykuł? Podziel się!

  • myślący 2014-01-19 19:01:52

    Jak będziecie chcieli sprzedać Stokrotkę to odezwijcie się do mnie, chętnie ją kupie i mi będzie opłacało się poprowadzić ten biznes!

  • Andrzej 2014-01-17 17:22:07

    Stokrotka jak i cała Emperia wyszła zwycięsko z prób przejęcia przez fundusze i pomimo utraty hurtu wychodzi na prostą. Jak Feniks z popiołów... Jednak nie próbujcie rozwijać franszyz bo staniecie się jak fundusze np. Mid Europa (właściciel sieci Żabka)drapieżni, bezwzględni, pozbawieni ludzkiego oblicza. Próby pozbycia się pracowników będzie bolesna dla wizerunku i jakości obsługi. No chyba,że chcecie sprzedać ten biznes. Jeżeli to się stanie to będzie koniec jednej z nielicznych dobrych marek polskich.

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)





BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8214

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    3,49

  • Śr

    2,64

  • Min

    1,75

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.