Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Prezes Tesco: Platforma dla dostawców sprawdza się

Podczas tegorocznej środkowoeuropejskiej Konferencji dla Dostawców, Tesco ogłosiło sukces nowej platformy komunikacyjnej – Supplier Network. Teraz dostawcy z Czech, Polski, Słowacji i Węgier mają dostęp do interaktywnej platformy, która pozwala na bezpośredni kontakt i wymianę doświadczeń. Tesco poinformowało też o nowych sposobach wsparcia dostawców w walce z marnowaniem żywności.
Reklama

Podczas konferencji dla dostawców na Węgrzech Matt Simister, prezes Tesco na Europę Środkową zapewnił, że firma jest skoncentrowana na wsparciu walki z marnowaniem żywności i nowych sposobach wykorzystania nieperfekcyjnych produktów. Firma ogłosiła gotowość do wsparcia producentów w zagospodarowaniu ponadplanowych lub nieidealnych zbiorów warzyw i owoców poprzez program „Perfectly Imperfect”. Tesco także zaprosiło dostawców do udziału w Świątecznej Zbiórce Żywności, której celem jest wsparcie osób potrzebujących.

- W Tesco nie tracimy czasu na marnowanie i jesteśmy skoncentrowani na zredukowaniu marnowanej żywności w całym łańcuchu dostaw. Jako jedna z największych sieci handlowych na świecie mamy do odegrania bardzo znaczącą rolę w walce z marnowaniem żywności, podchodzimy do tego zadania bardzo poważnie. Cieszymy się, że dostawcy chętnie włączają się w te przedsięwzięcia. Już wkrótce klienci w wybranych polskich sklepach znajdą zupełnie nowy produkt -  nieidealną sałatę lodową – mówi Matt Simister, prezes Tesco na Europę Środkową.

Firma poinformowała także o udanym starcie platformy dla dostawców. Głównym celem wprowadzenia ulepszonej wersji platformy była poprawa współpracy, innowacji i zrównoważonego rozwoju wśród dostawców Tesco w Europie Środkowej i na całym świecie. Teraz wszyscy użytkownicy platformy mogą kontaktować się z zespołami Tesco oraz innymi dostawcami i uczyć się od siebie nawzajem.

- Po 2 miesiącach od uruchomienia platformy możemy być naprawdę zadowoleni, że dostawcy w Europie Środkowej chętnie dołączyli do nowej sieci i z niej korzystają. To wspaniały rezultat naszej pracy zespołowej. Chcemy aby platforma dla dostawców była pomostem do budowania jeszcze lepszych relacji z dostawcami i producentami Tesco, wszystko aby zapewnić klientom produkty jakich oczekują w atrakcyjnych cenach –  wyjaśnia Jamie Walker, dyrektor ds. produktów na Europę Środkową.

Ścisła współpraca z dostawcami jest bardzo ważna dla Tesco. W Europie Środkowej firma stworzyła specjalny zespół, którego zadaniem jest ciągłe ulepszanie i rozwijanie komunikacji między partnerami. Teraz, każdego roku dostawcy mogą dołączyć do Środkowoeuropejskiej Konferencji dla Dostawców, za każdym razem organizowanej w innym kraju Europy Środkowej. Tego roku w konferencji uczestniczyło ponad 1500 dostawców z Czech, Polski, Słowacji i Węgier. Aby zawsze być dobrze poinformowanym partnerzy Tesco otrzymują newsletter,  a w razie pytań i wątpliwości mogą skorzystać z platformy Supplier Helpline.

Tesco poinformowało także, że testowo wprowadza do sprzedaży dodatkowy wolumen sałaty lodowej. Dzięki temu, klienci będą mogli kupić produkt, który bez wsparcia sieci najprawdopodobniej zostałby zmarnowany.

Pod koniec sezonu, producenci muszą borykać się z problemem dużej ilości sałaty o mniejszym rozmiarze. Tymczasem klienci i sieci handlowe przyzwyczaili się do określonego rozmiaru i wagi główek sałaty. Chcąc zachęcić klientów do zakupu mniejszego, ale równocześnie spełniającego wszelkie standardy jakościowe produktu, Tesco zaoferuje główki sałaty lodowej w niższej cenie.

Testowa sprzedaż w 15 hipermarketach potrwa do końca tego tygodnia lub do wyczerpania zapasów. Sałata oferowana będzie w o 40% niższej cenie  - 1,49 zł za główkę. Lodowa sałata dołączy do gamy „nieidealnych” owoców i warzyw „Perfectly Imperfect”.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.