PARTNER PORTALU

Prezes TFI Capital Partners: Zamknięcia sklepów Piotr i Paweł to porządkowanie sieci

Autor: dlahandlu.pl 21 maja 2018 15:09

Prezes TFI Capital Partners: Zamknięcia sklepów Piotr i Paweł to porządkowanie sieci Fot. materiały prasowe Piotr i Paweł

Ostatnie zamknięcia sklepów Piotr i Paweł wynikają z restrukturyzacji sieci i rezygnacji z nietrafionych lokalizacji. W tym sensie można je traktować jako pozytywną wiadomość, świadczącą o tym, że spółka jest dobrze zarządzana – mówi w rozmowie z dlahandlu.pl prezes TFI Capital Partners Adam Chełchowski.

- W przypadku sieci, które są sprawnie zarządzane, zamknięcia to normalny etap działalności. Żeby cała sieć była efektywna, należy naprawiać te błędy, które się popełniło, a tych było trochę. Przy otwarciach trzeba liczyć, że niektóre lokalizacje będą nietrafione – mówi Adam Chełchowski.

Jak poinformował, sieć planuje kolejne zamknięcia. - Trwa analiza, które to będą placówki. Zanim się sklep zamknie trzeba bardzo dobrze się zastanowić, czy nie da się polepszyć jego wyników, czy on ma szanse. Decyzja o zamknięciu jest ostateczna - podkreślił.

- Te zamknięcia, które miały miejsce i te, które jeszcze będą to nie jest nic niepokojącego. Wręcz przeciwnie, to są właśnie dobre wiadomości. Można powiedzieć, że to efekt optymalizacji sieci – dodał.

Prezes TFI Capital Partners poinformował, że proces poszukiwania inwestora strategicznego dla sieci Piotr i Paweł jeszcze się nie skończył. - Na razie nie mamy nic nowego do zakomunikowania - powiedział.

Przypomnijmy, że od początku roku sieć zamknęła 10 sklepów: w Krakowie, Żorach, Niepołomicach, jeden ze sklepów w Bydgoszczy - przy ul. Fabrycznej oraz w Katowicach przy ul. Roździeńskiego 97, w Bielsku- Białej, Mysłowicach, Skawinie, a także jeden z trzech sklepów w Głogowie (działający w Galerii Glogovia, przy ul. Piłsudskiego 19) oraz sklep w Skwerze Handlowym w Piotrkowie Trybunalskim.

Piotr i Paweł uruchomił natomiast dwa nowe sklepy: w Rokietnicy i Tychach. Wkrótce ruszy też 13. sklep sieci w Gdańsku, w CH Forum, które czeka na otwarcie. Sieć posiada obecnie 138 placówek.

Niedawno spółka informowała, że w grupie Piotr i Paweł do końca maja br. zostały zaplanowane działania, mające na celu dalszą optymalizację i wzrost efektywności procesów biznesowych. W ramach planu wzmocnienia zespołu menedżerskiego, z dniem 18 maja br. do zarządu spółek grupy Piotr i Paweł dołączył Marek Miętka, natomiast z dniem 1 czerwca br. Piotr i Paweł Wosiowe, twórcy sieci, przechodzą z poziomu zarządu do rady nadzorczej, a Marek Miętka obejmie stanowisko prezesa zarządu i dyrektora generalnego.

Już od lutego br. w skład szeroko rozumianego zespołu zarządzającego grupy Piotr i Paweł - oprócz Piotra i Pawła Woś - wchodzą Robert Krzak, odpowiedzialny za proces M&A i zarządzanie franczyzą, Maciej Stoiński - odpowiadający za handel, marketing i logistykę oraz Jakub Karbowiak – odpowiadający za obszar finansów, jak również trzyosobowy zespół rady nadzorczej - Paweł Bala i Adam Chełchowski oraz Joanna Siempińska - osoby z bogatym doświadczeniem w zakresie restrukturyzacji przedsiębiorstw.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Konsument 2018-05-28 21:37:55

    Jam: O czym Ty piszesz PIP ma w ofercie średnio 18 tyś indeksów , Lidl 3tyś. więc oferta jest 5 krotnie większa

  • JaM 2018-05-26 14:32:21

    Alma posiadała ofertę, której żaden sklep - przynajmniej we Wrocławiu - w 100% nie posiada. Zbliżoną ma EPI, który przetrwał jej bliskie sąsiedztwo, istniał wcześniej i działa nadal ale cenowo skierowana jest ona do zamożniejszego klienta. A Piotr i Paweł jest supermarketem, z ofertą niewiele lepszą niż Lidl.

  • Artur 2018-05-24 10:56:04

    Każdy chwali jak to dobrze, nowy fundusz prezes chętni na zakupy.

    To oznacza jedno.

    Pierdooo......cię będzie duże i bolesne.

ZOBACZ WSZYSTKIE (4)





BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9205
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    6,39

  • Śr

    4,78

  • Min

    3,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.