Prezes TPR Pan Karp: Połowa Polaków chce kupić na święta karpia żywego

www.portalspozywczy.pl 22 grudnia 2020 15:33

- Co najmniej połowa Polaków chce kupić na święta karpia żywego. Stwierdzenie, że sprzedaż żywych karpi jest marginalna, jest więc tendencyjnym nadużyciem. Polacy doceniają wyjątkową świeżość i smak tradycyjnego karpia i nie potrzebują żadnych zmian w tym zakresie - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Zbigniew Szczepański, prezes zarządu Towarzystwa Promocji Ryb "Pan Karp.

Prezes TPR "Pan Karp" przypomina, że żywe ryby są sprzedawane z basenów z natlenioną wodą.

- Dzieje się tak dla zachowania dobrostanu ryb, czyli też kondycji, co łączy się nierozerwalnie z jakością mięsa. Zapewniam, że zarówno gospodarstwa rybackie, jak i handel w okresie przedświątecznym, a część placówek również całorocznie, jest wyposażona we wszystkie niezbędne urządzenia do sprzedaży ryb zarówno żywych (baseny do wody z natlenianiem), jak i świeżych (pojemniki i wytwornice lodu). Mamy XXI wiek i pełne oprzyrządowanie do profesjonalnej hodowli i sprzedaży ryb - mówi.

Szczepański nie ma wątpliwości, że Polacy nie tęsknią do karpia mrożonego, dopóki mają możliwość jedzenia świeżego mięsa karpia.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6884

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    5,65

  • Śr

    4,27

  • Min

    3,33

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.