Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Prezes ZM Olewnik, EEC 2020: Konsumenci szukają bezpiecznych zakupów za rozsądną cenę

- Pandemia zasadniczo zmieniła świat, który znamy. Zmusiła naszych konsumentów do zmiany postaw, nawyków zakupowych. Warto mieć świadomość, że wiele z tych nowych sytuacji zostanie z nami na dłużej - mówiła podczas panelu „Branża spożywcza – przyszłość sektora” podczas XII edycji Europejskiego Kongresu Ekonomicznego w Katowicach Anna Olewnik-Mikołajewska, prezes, Zakłady Mięsne Olewnik.
Reklama

Dzisiaj klienci koncentrują się na najbardziej podstawowych zakupach. Ograniczają wydatki, co spowodowane jest spadkiem wynagrodzeń a w konsekwencji również poczucia finansowego bezpieczeństwa. - Kupują mniej, rozważniej. Zyskują lokalne i regionalne produkty a także marki, do których konsumenci mają zaufanie, takie, które oferują jakościowe produkty za rozsądną cenę – wyliczała podczas debaty Anna Olewnik-Mikołajewska.

Jej zdaniem istotną kwestią jest to, że konsumenci zmienili miejsca dokonywania zakupów.Zyskały dyskonty, sklepiki lokalne i osiedlowe oraz oczywiście zakupy online.

- Zakupy w sieci ułatwiają w wielu przypadkach budowę relacji marki z konsumentem. A przez to, że konsumenci od marca więcej czasu spędzają w domu, pojawiły się nowe możliwości nawiązania tego kontaktu z konsumentami - dodała pani prezes.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum