Prezesi CCC, LPP, Vistuli, Solara i Top Secret podsumowują rok

Autor: wnp.pl 28 grudnia 2020 08:47

Prezesi CCC, LPP, Vistuli, Solara i Top Secret podsumowują rok

Prezesi czołowych firm branży modowej oceniają, że zmiany w sposobie funkcjonowania biznesu są fundamentalne i nie wrócimy już nigdy do tego, jak praca wyglądała przed marcem 2020 roku. Zmiany podsumowują prezes CCC Marcin Czyczerski, wiceprezes LPP Przemysław Lutkiewicz, prezes VRG Andrzej Jaworski, prezes i współzałożyciel firmy Solar Company Stanisław Bogacki oraz prezes Top Secret Grzegorz Lipnicki.

- Pandemia przede wszystkim przyspieszyła transformację cyfrową nie tylko sprzedaży, ale także wielu innych obszarów, od logistyki po finanse czy marketing. Od początku pandemii wzrosło znaczenie e-commerce i liczba kupujących online. Rewolucja cyfrowa była także jednym z powodów, dla których rozpoczęliśmy działania pod hasłem fashiotech, czyli połączenia świata mody i technologii. Dla klientów to unikalne doświadczenia i sprawne zakupy, dla graczy takich jak my to także większe możliwości personalizacji oferty i stałej komunikacji z konsumentem. Technologie oraz media społecznościowe dają niewyobrażalne więc możliwości budowania trwałej relacji z klientem 24h/7 - mówi prezes największej detalicznej spółki obuwniczej w Europie Środkowej i jednego z największych producentów obuwia w Europie.

Jak wskazuje, pandemia do pewnego stopnia zweryfikowała także sposób handlu, co może wpłynąć na funkcjonowanie galerii oraz sam format sklepów w przyszłości.

- Sklepy będą przechodzić dalszą transformację technologiczną, ich funkcją będzie także odbiór zamówień czy prezentacja oferty na zasadach showroomu. Innowacje będą tu wspierać głównie budowanie pozytywnych doświadczeń klienta - dodaje.

To dla klientów oznacza zmiany nie tylko w sklepach, ale i w sposobie robienia zakupów.

- W CCC stawiamy na sklepy mniejsze powierzchniowo, ale coraz bardziej angażujące i zdigitalizowane, o hybrydowej formule, w których doświadczenie online i offline się przenika. W naszej ocenie wielokanałowa sprzedaż będzie zyskiwała na znaczeniu, dlatego stawiamy na model omnichannel. Gros klientów korzysta na przemian z segmentu online i offline, te dwa światy przenikają się i będą się przenikać jeszcze bardziej w najbliższej przyszłości - podsumowuje Marcin Czyczerski.

Więcej w wnp.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • dd 2021-01-05 17:53:47

    I tak nieźle jak nie było imprez,wesel,chrzcin,kobity w dresach siedziały w chałupie,a chłopy nie miały dla kogo się stroić. Dziwię się,że mieli nawet wzrosty sprzedaży.

  • Kasper 2020-12-30 14:23:27

    Szczególnie odzieżówka miała pod górkę, ale na przykładzie LPP widać, że można i w takich okolicznościach sobie radzić.

  • niko 2020-12-28 11:40:34

    I tak nieźle sobie radzą te firmy w czasie pandemii.

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)





BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6947

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    7,67

  • Śr

    4,29

  • Min

    3,12

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.