Primark nie sprzedaje nic, bo nie ma sklepu online

Autor: wnp.pl 21 kwietnia 2020 20:49

Odzieżowy gigant Primark przeszedł od zarabiania 650 mln funtów na miesiąc do zera. Koronawirus zmusił go do zamknięcia sklepów w Europie i Stanach Zjednoczonych.

Associated British Foods, właściciel firmy Primark, "znalazł się na drodze pandemii" - powiedział szef firmy George Weston, cytowany przez BBC, dodając że bez wsparcia ze strony państw europejskich wielu z 68 tys. pracowników może zostać zwolnionych.

Wartość zapasów odzieżowych firmy to 284 mln funtów, ale obecnie nie sposób ich upłynnić. Sieć, która została założona w 1969 roku, nie ma sklepu internetowego ani nie oferuje usług typu „kliknij i odbierz”. Firma argumentuje, że wybrała taki model sprzedaży, by utrzymać niskie ceny, które byłyby wyższe, gdyby część sprzedanej odzieży dostarczać do domów klientów.

Weston powiedział, że gdy sklepy zostaną ponownie otwarte, co zależy od decyzji rządów w poszczególnych krajach, trzeba będzie zadbać o to, by były bezpieczne dla pracowników i klientów. Nawet jeśli oznacza to, że mniej osób będzie robić zakupy, a więc i poziom sprzedaży będzie niższy niż wcześniej, przynajmniej dopóki nie uda się pokonać epidemii.

Primark to jedna z najbardziej znanych na świecie sieciówek. Wywodząca się z Irlandii marka słynie z oferowania najnowszych trendów w niskich cenach. Ma 370 sklepów w 12 krajach Europy i Ameryki

Otwarcie pierwszego sklepu Primarka w Polsce zaplanowano na wiosnę w Galerii Młociny w Warszawie. Na początku lutego, jeszcze przed wybuchem pandemii w Europie, ogłoszono, że kolejny ma powstać w 2021 r. w Poznaniu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6162
Ilość aktualnych ofert: 463385

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    3,99

  • Śr

    3,19

  • Min

    2,89

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.