Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Prince Polo wspiera sprzedaż loterią

Z początkiem września rusza promocja konsumencka marki Prince Polo, w której każdy sam wybiera nagrodę. Do zdobycia są bony do Empiku, Zalando i Media Markt, a także 30 000 zł. Jest to najnowsza kampania wizerunkowa „Prince Polo. Sam wiesz, co dobre” rozpoczęta w czerwcu.
Reklama

Promocja będzie miała dwa etapy – loterię i konkurs. W loterii, która rozpoczyna jesienną promocję, każdy może zdobyć bony do sklepów i wybrać wymarzony sprzęt elektroniczny, modne ubrania, najnowsze książki czy muzykę. Natomiast w drugiej odsłonie akcji – w konkursie – można w każdym tygodniu wygrać 30 000 zł.

Aby wziąć udział w loterii należy w terminie od 7. września do 18. października kupić trzy dowolne wafelki Prince Polo, zarejestrować paragon na stronie www.princepolo.pl.
Co tydzień można wygrać 30 bonów do każdego ze sklepów: Empik, Media Markt i Zalando o wartości 250 zł.

Aby powalczyć w konkursie, należy w terminie od 19. października do 8. listopada w kreatywny sposób opisać na stronie www.princepolo.pl swoją wymarzoną nagrodę. Jury spośród wszystkich nadesłanych odpowiedzi w każdym tygodniu nagrodzi 1 osobę, która otrzyma 30 000 złotych. Szczegółowe informacje są dostępne na stronie www.princepolo.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum