Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Procter&Gamble podnosi ceny w Rosji średnio o 40 proc.

Portal Nexta poinformował, że Procter&Gamble podnosi ceny o 40 proc., co tłumaczy wzrostem cen logistyki, materiałów i dewaluacją rubla. Z kolei producenci słodyczy wysłali do sieci handlowych w Rosji notę, że ze względu na dewaluację rubla ceny dostarczanych produktów wzrosną od 10 do 67 proc.
Reklama

Firma dostarczała część swoich produktów do Rosji z Polski. Teraz musi przeorganizować swoją logistykę.

Procter & Gamble 7 marca ogłosiło, że kończy wszystkie nowe inwestycje kapitałowe w Rosji i „znacząco zmniejsza” swoje portfolio, aby skoncentrować się na podstawowych artykułach higienicznych, zdrowotnych i higienicznych. Firma zawiesza też wszelką działalność medialną, reklamową i promocyjną. Firma poinformowała na swojej stronie internetowej, że jej rosyjski oddział produkuje detergenty Tide, pieluchy Pampers i maszynki do golenia Gillette.

Według rzecznika P&G ma 2500 bezpośrednich pracowników w Rosji i 500 na Ukrainie. Prezes wskazał, że firma zawiesiła działalność na Ukrainie i zapewnia wsparcie ewakuacyjne, pomoc finansową, żywność i schronienie, aby pomóc pracownikom.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.