PARTNER PORTALU

Producenci FMCG zauważyli potrzeby osób aktywnych fizycznie

Autor: dlahandlu.pl 18 czerwca 2018 11:47

Producenci FMCG zauważyli potrzeby osób aktywnych fizycznie Fot. Shutterstock.com

Promocja zdrowego stylu życia i popularyzacja aktywności fizycznej sprawiła, że rośnie grupa osób uprawiających sport nie tylko wyczynowo, ale przede wszystkim hobbystycznie, w czasie wolnym. To grupa konsumentów mająca dużą świadomość w kwestii odżywiania i wspomagania organizmu przed, w trakcie i po wysiłku fizycznym. Z jednej strony swoją ofertę kierują do niej marki eksperckie, które w swej ofercie mają cała paletę wysokospecjalistycznych produktów, a z drugiej producenci FMCG, którzy zauważają potrzeby tej grupy. Klienci mają do wyboru suplementy diety, odżywki białkowe, napoje izotoniczne czy batony białkowe, witaminowe, z drugiej strony jogurty wysokobiałkowe, masła orzechowe pełne białka, wody kokosowe itd. – wyjaśnia Magdalena Nowak, dyrektor ds. marketingu i handlu firmy UNIPRO (producent innowacyjnej żywności funkcjonalnej i licencjonobiorca ACTIVLAB).

- Coraz więcej konsumentów zwraca uwagę na wygodę i możliwość stosowania produktów poza domem czy siłownią. Stąd takie formy produktów jak żele czy shoty - nasz ostatni produkt shot na bazie zagęszczonego soku z buraka, gdzie w jednym małym 80 ml opakowaniu zmieścił się sok wyciśnięty z 500 g buraków. Polecamy go każdemu - nawet tym, którzy swą aktywność ograniczają do jazdy samochodem z domu do pracy i z powrotem. Odpowiadając na potrzeby konsumentów, wykorzystujemy takie trendy jak bazowanie na czystych składnikach roślinnych czy naturalnych aromatach (jak najmniej dodatków chemicznych) z drugiej strony staramy się konstruować nasze produkty tak, by były wygodne - rozwijamy przekąski lub takie formy opakowań, które pozwalają na jednostkowe dozowanie produktu – dodaje Magdalena Nowak.

ACTIVLAB to polska marka, która dociera do osób aktywnych i w swej ofercie posiada produkty specjalistyczne np. napoje bcaa czy pierwszy napój z beta-alaniną jak i produkty, które nie wymagają od konsumenta dodatkowej wiedzy: batony białkowe o niskiej zawartości węglowodanów z dodatkiem błonnika, czy uznany już przez konsumentów izotonik ISOACTIVE z wodą kokosową.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9004
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    9,98

  • Śr

    5,31

  • Min

    4,21

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.