Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Producenci żywności chcą wprowadzić ograniczenia w reklamie żywności kierowanej do dzieci

- Dzięki wprowadzonym ograniczeniom dzieci poniżej 12. roku życia będą miały znacznie mniejszą styczność z reklamami produktów, które w nadmiarze mogą przyczyniać się do nadwagi i otyłości - mówi Andrzej Gantner, dyrektor generalny Polskiej Federacji Producentów Żywności.
Reklama


- Na początku roku złożyliśmy do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji projekt samoregulacji dotyczącej reklamy skierowanej do dzieci do lat 12, który bardzo szczegółowo określa, jakie produkty, w jakich warunkach mogą być reklamowane dla tej grupy docelowej. W całej Unii Europejskiej dzieci uważa się za grupę wrażliwą, nie w pełni świadomą podejmowanych decyzji, które mogą mieć realny wpływ na ich zdrowie i kondycję - mówi w rozmowie z Newseria Biznes Andrzej Gantner.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum