Producenci żywności polecają swoje wyroby w reklamach Biedronki

W pierwszych reklamach występują Magdalena Szabłowska, dyrektor Grupy Mlekovita dostarczającej do sklepów Biedronka mleko, oraz Paweł Jendrzejczak, współwłaściciel Agroserwsu, zaopatrującego sieć dyskontów w jabłka. Opisują, w jaki sposób w ich firmach odbywa się produkcja oraz jak układa im się współpraca z Biedronką. Spoty podkreślają, że w Biedronce można znaleźć najlepsze polskie produkty. „Swoje chwalimy" - brzmi końcowy slogan.
Długoterminowa współpraca z polskimi producentami oraz polskie produkty, jako podstawa oferty, to strategiczne założenia obowiązujące od początku istnienia sieci. Dzięki temu obecnie 9 na 10 produktów spożywczych dostępnych w Biedronce pochodzi z Polski. W przypadku wielu kategorii produktów, odsetek ten jest znacznie wyższy, np. dla wędlin, mięsa i pieczywa wynosi blisko 100%. Kampanie promujące zarówno tę ofertę, jak i polskich producentów współpracujących z Biedronką, są realizowane już od 9 lat. Tegoroczna akcja rozpoczyna się 20 lutego.
Obecna akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji, prasie, internecie, na outdoorze oraz w samych sklepach Biedronka. Potrwa do 5 marca.
Przypomnijmy, budżet reklamowy Jeronimo Martins Dystrybucja zwiększył się w 2013 roku. Cennikowe wydatki właściciela Biedronki wyniosły 207,5 mln zł, o 29,9 mln zł więcej niż w 2012 roku (to wzrost o 16,8 proc.)