Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Producent przypraw Carum chce wejść do większych sieci handlowych

- Popyt na przyprawy powinien umiarkowanie rosnąć, szczególnie na nowe jeszcze nie znane w Polsce przyprawy różnych kuchni egzotycznych z dalekiego wschodu czy Ameryki łacińskiej. Zakładamy również wolniejszy lecz rosnący popyt na tradycyjne przyprawy znane od dawna takich jak majeranek czy pieprz - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Zbigniew Mariański, współwłaściciel firmy Carum.
Reklama
Największym wyzwaniem firmy Carum na 2015 r. jest wejście z produktami do większych dystrybutorów i sieci handlowych. Obecnie produkty tej firmy można jedynie spotkać w mniejszych sklepach i w lokalnych sieciach marketów. Spółka zamierza nawiązać współprace z nowymi dystrybutorami i zwiększyć zasięg swoich produktów. Do końca przyszłego roku planuje aktywną współpracę z co najmniej dwoma dużymi sieciami handlowymi.

- Rok 2014 r. był dla nas rokiem wprowadzania nowych opakowań na obecny asortyment, a także reorganizacji spowodowanej nową linią technologiczną. Odnotowaliśmy 10 proc. wzrost przychodów w stosunku do 2013 r. Oczekujemy, iż w 2015 r. wzrost przychodów wyniesie ok. 20 proc. r/r ze względu na wprowadzenie nowych produktów do asortymentu oraz aktywizacji działań sprzedażowych i pozyskanie nowych dystrybutorów. Zysk w 2014 r. w stosunku do 2013 r. pozostał na podobnym poziomie - dodaje.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.