Produkty do demakijażu GLOV

W sprzedaży w drogeriach Rossmann oraz aptekach Dbam o Zdrowie na terenie całej Polski pojawiła się seria GLOV Hydro Demaquillage – przełomowych produktów do oczyszczania twarzy, które usuną nawet najmocniejszy makijaż i inne zabrudzenia wyłącznie za pomocą wody. Do nowych kanałów dystrybucji od połowy czerwca dołączy także sieć Hebe.
Rękawica, która zrewolucjonizowała demakijaż, została stworzona przez dwie młode Polki – Monikę Żochowską i Ewę Dudzic. Produkt zyskał dużą popularność wśród konsumentek zagranicznych, a wraz z rozpoczęciem sprzedaży w drogeriach Rossmann i Hebe oraz aptekach DOZ znacznie poszerzy skalę działalności w kraju. Wprowadzenie produktu na rodzimy rynek pokrywa się również w czasie z debiutem produktów GLOV Hydro Demaquillage w prestiżowej sieci sklepów ULTA w Stanach Zjednoczonych.
- Dzięki uczestnictwu w targach międzynarodowych udało nam się podbić prawie 40 krajów na całym świecie, ale to polski rynek zawsze był dla nas najważniejszy. Mamy świetne wyniki sprzedażowe m.in. we Francji i Szwajcarii. Wierzymy, że Polki też pokochają GLOV - mówi Monika Żochowska, prezes Phenicoptere.
Dzięki innowacyjnym mikrowłóknom, które wchłaniają wodę i tłuszcz, rękawica zmywa nawet najmocniejszy makijaż, nie powodując podrażnień. To pierwszy tego typu produkt, który jest w pełni niealergiczny oraz odpowiedni dla każdego typu cery, także atopowej. Skutecznie redukuje nadmiar sebum i nie narusza bariery hydrolipidowej, czyli nie zaburza naturalnego pH zdrowej skóry. Wykazuje też lekkie działanie peelingujące, a także pobudza krążenie skóry. Już w krótkim czasie po rozpoczęciu stosowania zauważyć można poprawienie stanu cery, która staje się wygładzona, elastyczna i jędrna.
Mając do wyboru różne warianty dostosowane do potrzeb konsumentek, GLOV Comfort (49 zł) i GLOV on-the-go (39 zł), tak podstawowa czynność jak demakijaż staje się dużo szybsza i przyjemniejsza. Produkt zachowuje właściwości oczyszczające przez 3 miesiące.

- 13:21 Analitycy: Popyt na materiały remontowo-budowlane utrzyma się
- 13:14 Semeniuk: Większość przedsiębiorców chce rozmawiać i szukać wspólnie rozwiązań
- 13:08 Rzecznik MŚP: Są wątpliwości dot. odmowy wsparcia dla przedsiębiorców...
- 13:05 Badanie: W Polsce w każdej sekundzie wyrzucane do kosza są blisko 153...
- Sb 20:15 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- Sb 17:51 Premier: Jeśli nie obronimy się przed trzecią falą pandemii, ryzykujemy...
- Sb 16:39 Żabka wydała ponad 2 mln zdrapek
- Sb 14:47 Nowy prezes spółdzielni Cukry Nyskie
-
MS przygotowuje regulacje rynku franczyzy
-
Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
-
Plastikowa rewolucja w sieciach: kula u nogi czy szansa na poprawę wizerunku?
-
Związkowcy rozmawiają z prezydentem. Chcą szczepionek dla pracowników handlu...
-
W Szwecji transakcje gotówkowe stanowią tylko 1 proc. Polska pójdzie tą drogą?
-
Stava nawiązuje współpracę z Pointapack i inwestuje w rozbudowę oferty dla...
- 1 Dino zmierzy się z kryzysem wizerunkowym?
- 2 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 3 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 4 Właściciel zakładów mięsnych Henryk K. ujęty w Argentynie
- 5 Ekspedientka Dino w maseczce z antyrządowym hasłem
- 6 Wiceprezes CH Blue City: Tak źle jeszcze nie było. Galerie potrzebują pilnego...
-
Szymon Piduch odchodzi z rady nadzorczej Dino
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
-
2020 rok w handlu: Branża będzie odrabiała straty przez kilka lat
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
-
Max
26,95
-
Śr
17,43
-
Min
11,20
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.